A Remedy Entertainment a főellenségekkel sem fog kispályázni.
Az angol hivatalos PlayStation magazinnak adott interjút Thomas Puha, a Remedy kommunikációs rendezője – ebből ollózott ki pár gondolatot a WCCFTech. Így például azt is elmondta, hogy a Control gyorsabban lábra kap mint a Quantum Break: „Sokat beszéltünk a Quantum Break elejéről, ami nagyon lassú volt és sok dolognak megágyazott, ami direkt volt így. A Control gyorsabban a lényegre fog térni.”
A bossfightokat is őrültnek tekinti Puha: „Nagyon őrültek leszünk a főellenségekkel. Amikor a demót összeraktuk, azt gondoltam, hogy ez oké, de az embereknek inkább az a véleményük lesz, hogy „igen, ez egy bossfight” – sokkal nagyobb mértékűek és hősiesek lesznek mint amit a demóban láthattatok. Az csak egyfajta ízelítőként szolgált.”
Jesse telekinetikus képességeiről is szó esett: a cél az, hogy olyan hatásúak legyenek mint a fegyveres harcok: „Igazán kihívást szerettünk volna állítani magunknak – csináljuk ütősre a képességeket, hogy azok igazán jónak érződjenek. A Launch esetében megragadhatsz tárgyakat és elhajíthatod őket – a fizikáját el kell találnod. Hogyan működik az, hogy az objektumokra nézek, akkor melyik részét kell kijelölnöm? Ez a gondolat szembe megy azzal, hogy a Control egy akcióvezérelt játék. Sok munka ment ennek kidolgozására. Kb. körülnézel, meglátod azt, amiről úgy érzed, hogy ezt szeretnéd, de valahogy nekünk is előre meg kell jósolnunk ezt. Felszeded a tárgyat, majd eldobod, és ennek jónak kell lennie, amikor a megszállott Bureau katonáknak vagy ügynököknek csapódik. Az emberek imádnak a játékokban lövöldözni, így ki szerettük volna hívni saját magunkat, hogy a képességeid hasonló érzést keltsenek. Még mindig dolgozunk ezen!”
A Control jövőre fog megjelenni PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.
Forrás: WCCFTech