Ha megvalósul a Sony elképzelése, lehetséges, hogy búcsút inthetünk a multiplayerben látott laggoló játékosoknak, akik direkt kihasználják azt, ahogy „akadoznak”…
A Twitteren bukkant fel az, hogy a Sony egy újabb védjegyet regisztráltatott. A Sony Interactive Entertainment védjegye szerint egy olyan megoldást hoztak létre, amivel „a játékokban érzékelni tudják a lagkapcsolásos csalást”, így egyszerűbben kitilthatóak lesznek azok a PlayStation Networkről, akik a játékok során direkt úgy játszanak, hogy „akadozik” például a karakterük mondjuk egy FPS-ben. Azzal ugye nem könnyű a dolgunk, mert egyszer itt van, egyszer ott, és végül nagy eséllyel mi fogunk padlót először, nem pedig ő. Ez egy példa a „lag switchelő csalásra”.
Ez pedig hatalmas előrelépés lehet az online játékokban. Ha a Sony megvalósítja, hogy érzékelhetőek legyenek az internetkapcsolatukkal direkt szórakozó csalók, azt nagy eséllyel a Microsoft, a Nintendo (és így mondjuk a Steamen keresztül a Valve is) átveheti. Izgalmas jövőnek nézünk elébe…
Forrás: Twitter
Sony Interactive Entertainment patents a method for „detecting lag switch cheating in game”. This makes it easier to ban cheaters on PSN and not making false bans.https://t.co/wYGBx3QHY8
— Ryan ? ? | Astro Bot out now! (@AlphaFoxWarfare) November 11, 2018