Virtuális valóságba helyezett menekülős játék, időlimittel?
A műfajt akár az 1993-ban megjelent Mystig is visszavezethetjük: előre renderelt környezetekben, belső nézetben keresünk nyomokat a megoldás érdekében, mégpedig point-and-click műfajban. Ilyesmit készített a Ubisoft is az Assassin’s Creed: Origins világában játszódó Escape The Lost Pyramiddal: Sir Beldon Frye kincsét szeretnénk meglelni a piramisban, amiből mindössze egy óránk lesz menekülni, és mindezt ketten vagy akár négyen is megtehetjük.
Azt ki kell emelni, hogy ez a játék nem otthonra szánják, ugyanis a Ubisoft például a bordeaux-i Virtual Incorporationben, a villeurbanne-i Game of Roomban, a Mandelieu La Napoule-ban megtalálható Infinite VR-ben, vagy a nantes-i Virtual Universeben játszhatjuk. Egyfajta „árkád VR-élményről” beszélhetünk, és ezt a Ubisoft csak a kezdetnek nevezi.
Az Escape The Lost Pyramidot a Ubisoft 2019-re tervezi megjelentetni. Ezt inkább átélni jó, nem beszámolni róla, de mivel egyrészt nem franciák vagyunk, másrészt ilyesmit a Ubisoft egyhamar nem fog errefelé kiadni, marad a trailer. Az elképzelés mindenesetre jó, a megvalósítást meg majd meglátjuk…
Forrás: Jeuxvideo-Live