Nocsak, VR-t is támogató konzolt készít a Slightly Mad Studios a Project CARS 3 tervezése mellett!
Ian Bell, a fejlesztők vezérigazgatója ezt írta Twitterén: „A Mad Box jön.” Ezt további válaszokkal kifejtette: „Mi is a Mad Box? Ez a legerősebb konzol, amit valaha építettek. Szó szerint Mad (azaz Őrült) – 4K-t, VR-ban 60 FPS-t akarsz? Egy teljes engine-t szeretnél ingyen, hogy erre fejlessz? Megvannak.” A konzol VR-headsetekkel működne és 120 FPS-t tudna velük (azaz szemenként 60 képkockát másodpercenként), és támogatná a HTC Vive-ot, az Oculus Riftet, illetve további, meg nem határozott kormányokat és bunyós játékokhoz használt arcade kontrollereket.
A Variety-nek Bell azt mondta, hogy a Mad Box 2022 környékén, három éven belül érkezne, és önálló konzol lenne, mint egy Xbox vagy PlayStation, de VR-headsetek támogatásával, illetve „az érkező konzolokkal versenyképes áron” kerülne boltokba. Korai tárgyalásokban vannak a gyártókkal, így nincsenek konkrét specifikációk, és nem lenne ajánlatuk exkluzív címek fejlesztésére sem – a csapat szerint a játékipar monopólium, vagy egy kisebb oligopólium (kevés résztvevő ural mindent, együttműködve a háttérben), és a konzolhoz ezúttal nem kellene nekik közösségi finanszírozás, ugyanis több befektetőjük van a projektre…
Eközben a Project CARS 3 is készül, ami a Need For Speed: Shifthez fog hasonlítani. (Ezt anno ők fejlesztették, ne feledjük!) Erről Bell a GTPlanet fórumon írt: „Még mindig csak a papíralapú dizájnoknál tartunk… nagyon korai előgyártási szekcióban. Elmondom nektek: a Project CARS 3 sokkal inkább „fókuszált”, „szórakoztató” lesz. A 2-vel őrült távot tettünk meg a változatossággal, és ebből fakadóan végtelen számú kiegyensúlyozatlansági hiba merült fel. Ebből tanultunk, és bár nem tervezünk kevesebb tartalmat nyújtani, tudjuk, mit kell kijavítani, és azt is, hogy hol tettünk… „nem optimális” tervezési döntéseket. A Project CARS 3 inkább a [Need For Speed:] Shift szellemi folytatása lesz, de azzal a szimulációs jósággal, amit mindenki megbecsül. A fő hangsúly a szórakozáson van, nem pedig azon, hogy sokat akar a szarka, de nem bírja a farka. Sokkal inkább részletes lesz – a valódi autókat nem nehéz vezetni. Sokkal inkább Shiftes lesz, mert kevésbé lesz sandbox, hanem inkább egy szórakoztató játék. Ettől függetlenül a végletekig el kívánunk menni a szimulációval. Nem vesszük el a sandboxot, hanem sokkal inkább egy felépített játékot adunk a keverékbe.”
És érdemes lesz bízni legalább a játékban – elárulta ugyanis, hogy az Evolution Studiostól páran a Slightly Mad Studioshoz jöttek át, és közéjük tartozik Paul Rustchynsky (MotorStorm: Pacific Rift, MotorStorm: Apocalypse – vezető tervező; Driveclub, MotorStorm: RC – rendező) is. Szóval erősítettek rendesen… érdemes a „némileg őrült stúdión” a szemünket tartani…
Forrás: Gamesindustry, Wccftech