Tavaly a saját eSport-csapatukkal próbálkoztak, idén pedig egy bátor kampánnyal…
Ha röviden kellene összefoglalnunk, akkor a 80-as évek vége óta született fiatalokat (akik a videojátékokon túl „speciális hópihékként”, „mobilos zombikként”, szelfifüggőknek, Y-generációsoknak, vagy „osztály bohócainak” lettek jellemezve) próbálja a brit hadsereg toborozni a Karmarama kampányával. Ezek a jelzők többnyire a 16-25 éves korosztályra (azaz a Z generációra) vannak ráaggatva, és az általánosítást próbálja megkerülni a hadsereg.
A kampány három videót is kapott – az egyik a lélekre, a másik a rugalmasságra, a harmadik pedig a kitartóképességre koncentrál. (Ez a harmadik videó amúgy egy éjszakai PlayStation 4-menetből indul ki.) A szlogen sem olyan rossz: „A hadsereg felfedezi a potenciált, még ha ezt mások nem is teszik meg. A hadseregednek szüksége van rád.”
A nemzetvédelmi miniszter, Gavin Williamson a The Guardianon a kampányról azt mondja, hogy ez „egy erőteljes kezdeményezés azok részére, akik változást szeretnének elérni egy innovatív, befogadó csapat részeként”.
Nos nézzük a kampányposztereket és videókat…
Forrás: DualShockers