Final Fantasy VII Remake: az akció-alapú játékmenetre váltás kihívásai

A már több mint három és fél éve bejelentett Final Fantasy VII Remake kihívásairól beszélt egy tavalyi interjúban Shinichiro Biwa, a Square Enix tervezője – ezt az interjút még mindig csak részleteiben sikerült csak lefordítani.

Biwa elárulta, hogy nagy kihívás számukra az eredetileg körökre osztott RPG-t egy akció-RPG-vé átdolgozni. Emiatt a harcmezőket alaposan át kell dolgozni, ugyanis így a karakterek és az ellenfelek mozgását is figyelembe kell venni a tervezéskor, ami az alapjáték esetében nem volt gond. Minden átdolgozott területnek három lépésen kell átesnie. Az első: a Final Fantasy VII helyszíneinek értelmezése. A második: a helyszínhez módosítások, bővítések tervezése, amiket a megbeszélések során el kell fogadtatni, továbbá így ki kell deríteni, hogy a módosításokhoz mennyi erőforrás szükséges. A harmadik: ezeket mind beimplementálni a játékba, majd a helyszín feljavítása (grafikailag pl.).

A világ helyszíneinek építése előtt mindent (karakterek, ellenfelek, animációk, objektumok, assetek) meg kellett alkotni, majd elfogadtatni a vezetőséggel. Csak ezután lehet terítéken az építés, a feljavítás, finomhangolás. Biwa szerint az első része ennek a gondolatnak tavaly nyárra lett kész, így a világépítésen van a sor. Csakhogy így gőzünk sincs, mikor jön ki a PlayStation 4-re bejelentett Final Fantasy VII Remake első epizódja!

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu