A NetherRealm Studios elismerte, hogy nem a cég fejleszti a Nintendo konzoljára készült verziót.
Trevor Traub, a Mortal Kombat 11 producere a GameRevolution portállal beszélgetett a Nintendo Switch verzióval kapcsolatban. Ahogy arra számítani lehetett, nem sikerült mindent belepréselni a japán kézikonzolba.
„Imádom a Nintendo Switch verziót, sokkal nagyobb élmény Joy-Connal irányítani, ahogy gondoltam volna, illetve annak is örülök, hogy így annyi embert érhetünk el, amennyit csak akarunk, szóval kár lett volna kihagyni ezt a lehetőséget.” – nyilatkozta Traub.
„Ugyanakkor a geometria terén azért kompromisszumokat kellett hozni, ahhoz, hogy a Nintendo Switch verzió elkészülhessen, de a végső termék tényleg fantasztikus.” – nyilatkozta a CEO. Még egy fontos információt megosztott: „Nem egy belsős csapat dolgozik rajta nálunk, hanem a Shiver Studios-ban lévő fejlesztők.”
Hogy megnyugtassa a rajongókat, hozzátette ezt is: „Egyszerre fejlesztik a játékot velünk, úgyhogy „osztott fejlesztésről” beszélünk, nincs „főverzió” és „mellékverziók.”
Ezt egyébként az is alátámasztja, hogy a készítők kifejezetten gondolkoznak cross-playben is.