American McGee úgy tűnik, hogy végre komolyabban is nekiült egy régebbi játékához készíteni egy előzménytörténetet!
McGee a Wolfenstein 3D-s teszteléstől gyorsan pályatervezői posztig emelkedett (Doom, Quake 1-2), de 2000-ben már kreatív rendező, tervező és társíró is volt az American McGee‘s Alice-en, amit később a Scrapland, a Bad Day L.A., a Grimm, vagy többek között az Alice: Madness Returns követett. A rajongók Alice-folytatást követeltek, és bár másfél éve azt mondta, hogy az Electronic Artson múlik az egész (ők adták ki az előző két részt), most úgy tűnik, hogy valami már készül.
American McGee blogja ezt írja: „American keményen dolgozik Alice kalandjainak következő fejezetéhez köthető dizájnokon, a művészeti stíluson, és a történeten. Az Alice: Asylum az American McGee: Alice történetének előzménye lesz, amiben a fiatal Alice a családjának elvesztéséből fakadó traumával küzd.” A Facebookon arról is ötletelt, hogy Thaiföldön létrehozna egy új fejlesztői stúdiót, ami „az Alice-rajongóknak egy nyaralási helyszín” lehet. Egy Patreont is létrehozott, hogy innen is legyen havi jövedelme a rajongóktól, és ezt a játék fejlesztésének „előgyártási munkálataira” fordíthassa. A wiki is készül, és úgy tűnik, hogy jelenleg a játék megjelenése 2021-ben lenne esedékes PC-re és „az összes nagyobb platformra”. Hmm…
Szóval nyolc évvel az Alice: Madness Returns után (és az is jó tizenegy évvel az első rész után jött ki) American McGee végre egy új játékon dolgozhat, amit ezúttal komolyan is vesz az eddig látottak, hallottak alapján. Csak nem az EA Originals (indie játékok) felé veszi az irányt a projekttel? Elvégre azon keresztül jött ki a filmrendezőből játékrendezővé avanzsált Josef „ba__za meg az Oscar” Farestől A Way Out, és a Sea of Solitude is nemsokára megjelenik február környékén…
Forrás: PCGamer