A FromSoftware következő játéka ezzel újrajátszhatóságra is próbál gyúrni.
Hidetaka Miyazakit, a FromSofware elnökét (aki amúgy a Sekiro: Shadows Die Twice rendezője is) meginterjúvolta a Taipei Game Show 2019-en a japán GameWatch. Nekik elárulta, hogy a játék több befejezéssel is rendelkezni fog, és az eddig megszokottakkal ellentétben azok bele is lesznek ágyazva a történetbe. Kiemelte még azt is, hogy minél többször játsszuk újra a Sekirót, az annál nehezebb és nehezebb lesz, így nagy eséllyel az utolsó befejezés felé már a fal felé repülhet a kontroller is…
A speedrunokkal kapcsolatban is elmondott valamit Miyazaki: az első rendezett játéka, a PlayStation 3-exkluzív Demon’s Souls óta nem tervezett a FromSoftware olyan játékot, ami az RTA (valós idejű) speedrunokat gyárilag támogassa, és ez alól a Sekiro: Shadows Die Twice sem lesz kivétel. Tehát itt is kelleni fog majd egy külsős megoldás (stopperóra, checkpointok az egyes bossfightok után, ilyesmi) ahhoz, hogy nyomon lehessen követni a tempót – Miyazaki amúgy élvezi nézni a „rohamtempós végigjátszásokat”…
A Sekiro: Shadows Die Twice-t az Activision március 22-én adja ki PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.
Forrás: WCCFTech