Az új Halo játékot nem véletlenül fejleszti lassan de biztosan a 343 Industries.
A 343 Industriesnél dolgozó Bonnie Ross a DICE Summiton az USGamernek megerősítette az indokot. Lássuk, mit mondott: „Általában három év kell egy Halo-cím fejlesztéséhez, de most egy kicsivel több idő kell az engine és annak eszközei miatt. Még mindig ezeken dolgozunk, de megmutattuk [a Halo Infinite-et] tavaly az E3-on, és jóformán egy olyan környezetet próbálunk teremteni, amivel jobban és gyorsabban fel tudjuk a játékot építeni… és persze azért is, hogy elkerüljük a crunchot, az erőltetett menetet a túlórákkal. Szerintem mindig lesznek ilyen dolgok a játékokkal, hogy túlóráznunk kell, de úgy gondolom, hogy ezzel megfontoltnak kell lennünk, mivel az nem fair a csapattal szemben, és ők sem szeretnék a túlórázást. Emiatt megpróbáljuk kidolgozni a legjobb környezetet, hogy ezt elkerülhessük.”
Bár virágnyelven ez azt jelenti, hogy nem akarnak túlórázni, szerintünk csendben a következő Xbox modellre (modellekre?) várnak, ugyanis nagyon is úgy tűnik, hogy a Halo Infinite next-gen játék lesz (jelenleg hivatalosan Xbox One/Windows 10 cím). És az új Xboxot még csak belengette a Microsoft az E3-as műsora során – bejelentés, bemutató nem volt még!
Forrás: WCCFTech