Ezúttal még annyit várni sem kell az idei F1-játékadaptáció megjelenésére.
Az F1 2017 és 2018 nem volt olyan rossz, de mindkettőnek megvannak a hibái, így a 2019-es bejelentést még kétkedve fogadjuk. A teaser videóban viszont van valami, ami az eddigi felvonásokban nem volt… úgy tűnik ugyanis, hogy egy Formula 2-es autó van a bejelentő videó végén, tehát ezúttal megvan annak az esélye, hogy nem kapásból a Formula 1-ben indulunk, hanem „eggyel alatta” – ez még jó lehet.
Továbbá: a Codemasters ezúttal közvetlenül együttműködik a széria főnökeivel/szabályalkotóival (Ross Brawn – korábban például a Schumacher-dominancia egyik kulcsembere volt; Pat Symonds – ő is több nagyobb csapatnál megfordult), hogy egy olyan autót tervezzenek a F1 2019 multiplayerébe, ami a jelenleg érvényes szabályoknak megfelel. (2021-ben aztán megint jön a teljes borítás, ami 2014-ben, és valamelyest 2017-ben is megtörtént…) Nos, és az egyedi autóhoz személyre szabott festést is alkothatunk. Jaj, de korrekt, és aki offline játszik, az le van ejtve? (Vagy itt is meglépi azt a Codemasters, amit a DiRT Rally 2.0-nál: internetkapcsolat kell a karriermódhoz?)
Az F1 2019, ami már két éve áll fejlesztés alatt, „további új fícsörökkel” fog rendelkezni majd, és ezúttal nem augusztus végén fog megjelenni, hanem az Osztrák Nagydíj hétvégéjén, mégpedig június 28-án, pénteken. Továbbra is PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re lesz elérhető. (A PC-seknek 2016 óta Denuvo is jár a játék mellé, holott anélkül személyes tapasztalataink szerint jóval stabilabban fut a játék…)
Forrás: WCCFTech