Aloy fegyverét lényegében „kölcsönvette” a holland Guerrilla Games a Horizon Zero Dawn-ban!
A horvátországi Dubrovnikban megtartott Reboot Develop előadáson Hermen Hulst, a Guerrilla Games társalapítója és menedzsere elárulta, hogy a játék más fegyverstílussal is rendelkezhetett volna: évente kétszer a Sony Interactive Entertainment Santa Monica (a God of War fejlesztői) és a Guerrilla ugyanis pár tehetséges alkalmazottat kicserél egymás között, hogy egy másik fejlesztői környezetben is tapasztalatot szerezhessenek az egyének.
A God of War harctervező-specialistája kötött ki a Guerrilla Gamesnél, és ő közelharci fegyverekben már jártas volt. Ez az illető felvetette, hogy lehetne Aloy-nak, a Horizon Zero Dawn főszereplőjének egy lándzsája. Erre rábólintottak a hollandok, ő pedig gyorsan előállt egy tervezettel, amit végül el is fogadtak.
Hulst beszélt arról is, hogy miként segítenek egymásnak a Sony csapatai – például a Guerrilla Gamestől ment már pár hangmérnök a Dreamset fejlesztő Media Molecule-hoz, és a The Last of Us Part II-t hegesztő Naughty Doggal is gyakran tartanak konferenciahívásokat. Hozzátette, hogy bár örül annak, hogy más fejlesztők (mint például a Death Strandinggel Hideo Kojima) használják a Decima Engine-jüket, ő azt szeretné, ha sajátot alkotnának, hogy így valami jobbat alkothasson a többi stúdió is.
Tehát a God of War fejlesztőinek egyikétől származik a folytatást nagy valószínűséggel kapó Horizon Zero Dawn (erről tegnap esett szó) egyik fontosabb fegyvere…
Forrás: VG247