A fegyverek nem fognak ugyanúgy hangzani, és változatosságból nem lesz hiány – a Gearbox mindent bele ad a Borderlands 3 audiodizájnjába.
45 bazillió fegyver, amik között olyan is van, ami „üldözi az ellenfeleit, miközben beszólogat nekik”, de van vulkánkilövő is, illetve az új elemi sebzéstípust is bevető puska is: a sugárzás ugyanis új lesz a Borderlands 3-ban. Ezeknek vannak hangjai is, és Joshua Davidson, a Gearbox Software senior audiotervezője szerint már most 25-ször több wav fájl van a fegyverek elsütésének mint ami a Borderlands 2-ben volt… és még nem is vettek fel mindent!
„Szóval igen… a Borderlands 3 jelenleg kicsivel több mint 7500 egyedi wav fájllal rendelkezik a fegyverek elsütésével kapcsolatban. Összehasonlításképp: a Borderlands 2 kicsivel több mint 300 wav fájllal jelent meg, hogy az összes fegyvert és azok gyártóit lefedje. És igen, még mindig nem vagyunk készen. Puff, puff!,” írta Davidson a Twitteren.
Az bizony igencsak komolynak hangzik – persze lehet itt trükközés, és ismételnek a fegyverek között, amik között mondjuk az a különbség, hogy kicsivel többet sebez az egyik, de talán nem fogja ezt Randy Pitchford csapata meglépni. (Bár sosem lehet tudni, ugyebár…) Ez pedig nagy hangmérnöki munkálatnak tűnik, és akár tízezer wav fájl is lehet a végére, de tény, hogy mi itt csak találgatunk. Amúgy az eléggé meglepő, hogy a 2012-ben kijött Borderlands 2-ben csak 300 fegyverelsütő hang volt – ennyit fejlődtünk egy (másfél?) konzolgeneráció során?
A Borderlands 3 szeptember tizenharmadikán fog megjelenni PlayStation 4-re, Xbox One-ra, és PC-re. A PC-seknek először az igencsak agresszív módon terjeszkedő Epic Games Store-on lesz csak kapható a játék fél éven keresztül. (És az Epic Games Store csak akkor fog leállni Tim Sweeney, az Epic Games vezetője szerint, ha a Steam is 88%-ot ad át a játék értékesítéséből bejövő pénzből a fejlesztőknek, ahogy ők is teszik…)
Forrás: PCGamer