Tetsuya Mizuguchi a legújabb illető a játékiparból, akinek volt szerencséje működés közben látni a korábban a Metal Gear franchise-zal a Konami alatt menetelő Hideo Kojima legújabb játékát, ami már-már olyan lesz mint a jeti: mindenki mesél róla, de senki sem látta…
Hideo Kojima még tegnap reggel írt a Twitteren arról, hogy Tetsuya Mizuguchi (SEGA Rally Championship, Manx TT Superbike, Space Channel 5, Rez, Lumines, Meteos, Ninety-Nine Nights producer, de tavaly a Tetris Effecttel bemutatta, hogy az amúgy is addiktív Tetrist miként lehet még feljebb emelni, és ezt VR-ban is megtette…) látogatása feldobta a napját – egy képet is mellékelt a meetingről.
Mizuguchi is írt az élményeiről: „Ma megérintettem a Death Stranding szívét. Lenyűgöző… Hideo Kojima még mindig fejlődik. Alig várom, hogy játszhassak vele!”, majd japánul hozzátette, hogy már neki is lehetősége volt játszani a Sony alatt újjáformált Kojima Productions játékával. Szóval újabb neves személyt körmölhetünk fel a „már játszott a Death Strandinggel” listára…
A Death Stranding esetében a hangzásvilág iránt is joggal bizakodhatunk, ugyanis Philip Kovats, a Sony first-party (belsős) stúdiónak hangért felelős személye ezt írta a Twitteren néhány nappal ezelőtt: „A Kojima Productions és a PlayStation audiócsapatai keményen dolgoznak, hogy valami újat, egyedit, és lenyűgözőt hozhassanak el neked. Ez igazán egy király együttműködés!” Szóval a játékban nem kerül elhanyagolásra az audió sem, amire – őszintén szólva – Kojima játékaiban eddig sem nagyon volt mit felhoznunk negatívumként…
A Kojima Productions valamelyest elcsúszott egy belsős határidővel (erről korábban szó is volt), így a Death Stranding az eredetileg kitűzött, de felénk nem közölt megjelenési dátumához képest késni fog, de nem tudni, hogy mennyit. A játék PlayStation 4-re (és nagy eséllyel a next-gen PlayStationre is…) készül, és valószínűleg a következő State of Play stream során kapni fogunk egy újabb trailert (erről is volt szó nemrég).
Forrás: DualShockers, Jeuxvideo-Live