A Microsoft erre a kérdésre választ is tud adni, talán az évtized legfurább marketinges húzásával.
A redmondi cég ugyanis összeállt a Lynx-szel (errefelé Axe néven ismerhetjük a Unilevertől ezt a brandet…), hogy egy új illatot alkossanak. Ez meg is történt, ahogy a keresztelő is: Lynx Xbox lett a név, és ezt az illatot több termékben is be fogják vetni „a zöldek”, ugyanis lesz itt dezodor, spray és tusfürdő gél is. Ha ez még nem volna elég, van itt egy hivatalos jellemzés is, ami lefordítva kb. így hangzik: „A Lynx Xbox egy friss, pulzáló zöld citrus illat, ami a kaffer lime, a téli citrom magas tónusait, a menta és a zsálya aromatikus, herbális középső tónusait, illetve a pacsuli és a clearwood fás alsó tónusait tartalmazza. Sokféle természetes illanó olajával az Xbox Lynx termékskála egy sima, új kinézetű spray-jel, dezodorral és tusfürdő géllel érkezik.” (Ember legyen a talpán, aki ebből megérti több mint a felét!)
Itt jön be a történetbe Seamus Blackley, aki ezt írta ezzel kapcsolatban a Twitteren: „Komolyan és őszintén nem találok szavakat. Fogalmam sincs, hogy ezzel kapcsolatban mit lehetne nyilatkozni. Őszintén azon gondolkodom ebben a pillanatban, hogy elmegyek és leiszom magam!” Ő nem más mint az Xbox atyja. Szóval ő komolyan fel nem tudja fogni, hogy mit is gondolt a Microsoft az ausztrál és új-zélandi piacon.
No igen, ausztrál, új-zélandi piac. A helyzet ugyanis az, hogy az Xbox Lynx termékeket a tervek szerint júliustól kezdik értékesíteni az ottani boltokban és gyógyszertárakban. Nincsenek tervek egy világszintű terjeszkedésre (esetleg akkor, ha viszik a termékeket, mint a cukrot). Ettől függetlenül a Microsoft komolyan gondolja – Tania Chee, az Xbox ausztráliai és új-zélandi vezetője szerint a felhasználók ezekkel a termékekkel „erőre kaphatnak” minden reggel.
Remélhetőleg a Microsoft nem fogja az E3-as konferenciájának egy részét ezekre a termékekre szánni (még akkor sem, ha Amerikában és Kanadában is debütálnának).
Forrás: GameSpot