Todd Howard, aki a minap a Fallout 76-tal kapcsolatban ismerte be, hogy a Bethesda (pontosabban a Bethesda Game Studios, a fejlesztőcsapatok összessége, mivel több helyszínen is jelen vannak Észak-Amerikában…) nem remélt magas Metacritices értékeléseket (nem is kapott, még az 55-ös átlagpontszámot sem éri el egy százas skálán), a next-gen konzolokról is megosztott pár gondolatot az IGN-nek adott interjújában.
„A pozíciómnak az egyik nagy előnye az, hogy igazán korán láthatok dolgokat. Én voltam az egyik első ember, aki valaha láthatta a Nintendo Switchet; az volt az egyik legjobb hardveres demó, amit valaha láttam. Azok a dolgok, amiket a Sony és a Microsoft csinál… szerintem egyikük sem baltázza el már a rajtvonalon, amit néhány ember korábban már elkövetett. Mindenki a megfelelő dolgokra koncentrál, és ez igazán segíti azon játéktípusokat, amiket mi is készítünk. Mindenki megtanulta a leckéjét – van, aki a jó, egyszerű módon, és van, aki a keményebb, nehezebb módon… és ők igazán figyelmesek a közösségük és a fejlesztők iránt. Az én nézetem az, hogy minden igazán remek lesz. Nem csak a konzolokra, rendszerekre gondolok, hanem az üzleti modellekre is!”, mondta Todd Howard, aki mostanában a Starfield névre hallgató játékon dolgozik. Ez a tavalyi E3-on kapott egy teasert (ahogy a The Elder Scrolls VI is), de az idei rendezvényen nem fog valószínűleg szó esni egyikről sem.
Todd Howard tehát bizakodó, és lehet, hogy pont emiatt IS volt lehetősége arra, hogy már 2018-ban, a Bethesda akkori E3-as rendezvényének keretein belül bejelentsen két next-gen játékot, hiszen sem a Starfield, sem a The Elder Scrolls VI nem a PlayStation 4-re és az Xbox One-ra fog a jövőben megjelenni, hanem már a next-gen PlayStation (PlayStation 5?) és Xbox (Xbox Scarlett?) lesz az, amire kijön a két cím, amik a Fallout 76-ban használt engine-t fogják alkalmazni.
Forrás: WCCFTech