Nem úgy fog Gollam dráááágaszágunk kinézni mint a filmekben, amiket Peter Jackson rendezett. (Akkor vajon hogy?)
„Tolkien nem adott méretbeli referenciákat Gollamnak. Így az első illusztrációkban hatalmas méretű! Olyan mint egy, a mocsárból felbukkanó szörny,” mondta az EDGE magazinnak Carsten Fichtelmann. (Ebből az interjúból ollóztunk tegnap, és ma is a WCCFTech révén.) Kezdetnek ez nem rossz, de a senior producer, Kai Fiebig jobban kifejti a változásokat: „Nem akartuk elvenni azoknak a kedvét [a játéktól], akik csak a filmeket látták… de röviden, nem néz ki úgy, mint Andy Serkis. A személyiségével kezdtük, és onnan fejlesztettük Gollamot tovább. Láthatod, hogy korábban olyan volt, mint egy emberi lény, mielőtt a Gyűrű megrontotta volna őt. Több történetmesélési lehetőségünk van, mint amennyi a filmekben volt, és számunkra igazán fontos, hogy eltérő érzelmeket mutassunk meg. Olyasvalakire van szükségünk, akit majdhogynem szerethetsz, miközben igazán félhetnél is tőle. És hidd el, néhány ponton félni fogsz tőle!”
Szóba került a karakter veleszületett kettős személyisége is, ami tökéletes alapot biztosít néhány érdekes játékmenethez: „Képesek vagyunk közvetlenül utat mutatni a játékosoknak, mivel Gollam állandóan magában beszél. Nem csak arról szól, hogy Szméagol vagy Gollam között választasz… Mindegyik személyiséget megtámadja a másik, és emiatt mindegyiknek meg kell védenie magát. Két, három, esetleg négy ilyen konfliktus lesz fejezetenként, ami egy végső döntési ponthoz vezet. Ebben a pontban nehezebb lesz Szméagolt választani, ha addig folyton Gollam oldalát választottad,” mondja Martin Wilkes, a játék tervezője.
És a Nazgûlok is felbukkannak majd! „Érdekes kihívás volt, mert annyira jól dokumentáltak, hogy a szélesebb narratívában hol is helyezkednek el. Így gyakran az merült fel, hogy ezt a menő Nazgûlt használhatjuk-e? Szerintem a mieink a kevésbé menőek – ők egy bandában a dobosok vagy a basszusgitárosok lennének, de esélyünk van arra, hogy népszerűvé tegyük őket,” mondja Mathias Fischer, a művészeti rendező.
A The Lord of the Rings: Gollum egy lopakodós akció-kalandjáték, amit a Deponiát is fejlesztő Daeadalic 2021-re fog befejezni PC-n, illetve next-gen konzolokon (PlayStation 5, Xbox Series X).
Forrás: WCCFTech
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!