A 343 Industries új engine-je, a Slipspace olyan dolgokat tesz lehetővé a Halo Infinite-ben, amikre eddig esélyük sem volt.
Még január végén publikálta a Halo hivatalos YouTube csatornája ezt a videót. Itt megszólalt Frank O’Connor is, aki a Halo franchise rendezője lenne. O’Connor azt mondja, hogy a Slipspace a játékfejlesztés következő generációjára lett kitalálva, és jóval könnyebb vele dolgozni mint eddig bármi mással (mondjuk Unreal Engine, Unity Engine, stb…). A technikai alapköveket letették, és ez fontos, hiszen így egy olyan platformjuk van, amire felépíthetik a Halo jövőjét.
David Berger, a mérnöki rendező szerint a Slipspace-szel olyan dolgokat is megcsinálhat a 343 Industries, ami az eddigi eszközkészletükkel teljesen lehetetlen volt. (Ez erősen PR-dumának hangzik, de a puding próbája az evés, arra pedig még várni kell…) Tom French, a multiplayer rendezője hozzátette, hogy az új engine-nel gyorsabban kipróbálhatják az ötleteiket (a Respawnról korábban írtuk a gyorsabb prototípusozást, itt is hasonló az elképzelés – így könnyebben elvethető vagy alkalmazható egy új ötlet).
Brian Jarrard, a 343 Industries közösségi menedzsere pedig szombaton benn volt az irodában dolgozni, de ő poénosan megjegyezte a Twitteren, hogy a játék tesztelését lehet-e egyáltalán munkának nevezni, mert ha olyasvalamit csinálunk, amit szeretünk, sosem lesz az munkának nevezhető. Nem említette meg pontosan, hogy mit is nyúzott, de biztosan a Halo Infinite-ről van szó, ugyanis ez lesz a stúdió következő nagy dobása, amiről hamarosan tényleg ideje lesz többet mondani és mutatni.
Miért? A válasz egyszerű: a Halo Infinite az Xbox Series X nyitócímei között lesz, de a 343 Industries PC-re is ki fogja hozni Master Chief új kalandjait, az Xbox One-ról nem is beszélve. (És az Xbox One-os verziót állítólag nem fogják elhanyagolni. Ez papíron jól hangzik, gyakorlatilag pedig nem tudjuk eldönteni, hogy tényleg így van-e.) A megjelenés előtt bétatesztek is lesznek, és ott talán átélhetjük a csodát.
Forrás: GameSpot