Egyedi narratívastruktúrával rendelkezik a következő Assassin’s Creed, ami állítólag tanult a kritikákból…
Darby McDevitt, a játék narratívájáért felelős rendezője a GameSpotnak azt nyilatkozta, hogy az Assassin’s Creed: Valhallában egyedi megközelítést alkalmaznak a történetmesélésnél, és ez lesz a játék egyik kiemelkedő pontja. A narratíva struktúrája egyedi (és nem szükséges hozzá next-gen technológia sem, hanem úgy építi fel a történet élményeit, amit ő eddig más játékban nem látott), és szerinte eddig nem élhettünk át ilyen módon egy történetet (itt a prezentációra és a fogyasztási módra gondolt… történetfogyasztás, konzumizmus…). Azzal kísérleteztek, hogy milyen eltérő módon adhatnak át információt a játékosoknak, és miként vezethetnek át minket a játék világán.
Malek Teffaha, a Ubisoft közel-keleti kommunikációs vezetője egy, azóta már törölt tweetben azt írta, hogy az Assassin’s Creed: Valhalla nem lesz a legnagyobb vagy a leghosszabb játék a franchise-ban. A francia cég elvileg reagált az előző részek kritikáira. Mivel azóta törölte, amit írt, valószínűleg a Ubisoft lehordta őt, másrészt pedig lehet benne valami. (Különben minek törölte volna, főleg úgy, hogy nem is angolul írta…?)
A tegnapi Inside Xboxon bemutattak egy teaser trailert is az Assassin’s Creed: Valhalla játékmenetéből, ami „reprezentatív volt” – azaz nem az Xbox Series X-en futott a játék, hanem egy annak megfelelő PC-n/fejlesztőkészleten. Ashraf Ismail, a játék kreatív rendezője azt mondta egy sajtóközleményben, hogy a fejlesztőknek mindig izgalmas új hardverre fejleszteni, mert így jobban kifejezhetik a kreatív elképzeléseiket. Az Assassin’s Creed szerinte mindig is az új technológiák felfedezésére és az új konzolok képességeinek kiaknázásáról szólt (ez azért a 2014-es Unity-ben nem jött össze nekik…). Azért ennél komolyabb videóra is számítottunk. Ishmail is így véli – a Twitteren azt írta, hogy joggal várhattunk többet, de mivel egy hosszú marketinges kampány van a játék előtt, később sokkal többet fogunk tudni a játékról (és többet is fogunk látni belőle). Azaz: a Ubisoft vagy egy saját E3-as helyettesítőt tervez, vagy máshol fogunk látni többet a Valhallából.
Az Assassin’s Creed: Valhalla valamikor az év végén (pletykák szerint október 16-án?) érkezik PlayStation 5-re, Xbox Series X-re, PC-re (Ubisoft Store, Epic Games Store), PlayStation 4-re, Xbox One-ra és Google Stadiára. Smart Delivery-támogatású, így itt is a nekünk megfelelő verzió jár majd Xboxon attól függően, hogy melyik konzolt használjuk.
Forrás: WCCFTech, PSU, Gematsu
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!