A Slightly Mad Studios kizárja annak lehetőségét, hogy az új részbe, a Project Cars 3-ba ray-tracing és egyéb nextgen funkciók kerüljenek.
Nagyon kevés idő van már hátra a Project Cars 3 megjelenéséig. Az Slightly Mad Studios autószimulátorának következő része jövő héten jelenik meg PS4-re, Xbox One-ra és PC-re, amely a készítők szerint csak a jelenlegi generációs konzolokra koncentrál majd. Ez pedig azt jelenti, hogy ray-tracing sem lesz a játékban, illetve a cross-platform funkcióknak is búcsút mondhatunk. Ezt maga a cég marketing menedzsere erősítette meg egy interjúban, amelyet a WWFTech-nek adott.
Barron elismerte, hogy a ray-tracing egy hatalmas előrelépés a videojátékok világában és hogy rendkívül izgalmas a fényeffektek látványa, ahogy valóságosnak egyre inkább megfelelnek. Ugyanakkor a Project Cars 3-ban még a jelenlegi generációt célozták be – konzolokon és PC-n egyaránt – és a ray-tracinget nem is tervezték ennél a játéknál.
„A célunk a 60 fps minden platformon, mivel a framerate elsődleges fontosságú egy autószimulátorban, hogy teljesítményedet maximalizáld és természetesen a PS4 és az Xbox One nem állnak készen a ray-tracingre.”
A WWFTech rákérdezett a cross-platform lehetőségére is, amelyre Barron szintén elég egyértelműen azt válaszolta, hogy nem tervezik ennél a játéknál, csak a jövőben készült címeiknél.
Mindez talán nem hangzik túl pozitívnak, viszont a játék megjelenésére már csak augusztus 28-ig kell várni.
Az előző része, a Project Cars 2 tesztjét itt olvashatjátok.
Forrás: WWFTech