A Digital Mind közösségi finanszírozást is indított a játékért, de annyira sokat nem is kérnek.
A Digital Mind egy 3D-s animációs stúdió, ami 2001-ben jött létre. Ők a Kickstarteren 35555 dollárt (~10,6 millió forintot) szeretnének elérni, és egy nappal a rajt után 1520-nál tartanak, úgyhogy van még hova eljutniuk a The Spirit of the Samurai-jal, amit PC-re (Steam) és Atari VCS-re szeretnének kiadni 2021 decemberében, de „a kereslettől függően más platformok” is szóba jöhetnek (magyarul stretch goalokért máshová is kiportolnák a játékot).
A The Spirit of the Samurai egy Metroidvania-stílusú játék egy egyedi környezettel és hangulattal, amiben egy szamurájt, egy macskát és egy kodamát (lelket) irányíthatunk. Egy sötét, de gyönyörű világot fedezhetünk fel benne, és a középkori Japán miatt értelemszerűen a mitológiai lények, démonok és az élőhalottak is szóba jöhetnek, és a célunk a testünk visszaszerzése lesz, akármennyire is furcsán hangzik. A műfaj miatt non-lineáris pályákról beszélhetünk, és a hatalmasnak ígérkező térképen minden egyes pont számítani fog, miközben a puzzle-k megoldása és az egyedi ellenfelek sem elhanyagolandóak.
A három karakternek eltérő karakterisztikája van, és mind a háromra szükség lesz a siker érdekében. Kitsune fontos szereppel bír a történetben: megmutatja, hogy miként haladhatunk tovább, egyfajta útmutatóként szolgálva. A grafika komolynak tűnik, a játékmenetben kombók és különleges támadások vannak, és az irányítás agilisnek és mélynek ígérkezik. Több különleges képességünk lesz eltérő statokkal, és mindegyik fejleszthető lesz a játék során. A karakterünk alap képességei is fejleszhetőek lesznek, ugyanis az erőnket, a staminánkat és az agilitásunkat is javíthatjuk. RPG-sített Metroidvania.
A fejlesztők keményen dolgoztak, hogy egy gyors, intenzív, sima harci rendszerrel bírjon a játék a maga kombóival. A halálos támadásoknál kill camok is lesznek, így egy másik szemszögből is láthatjuk a befejező mozdulatunkat, és ez nem fog a játékmenet dinamikájára kihatni. Az ellenfelek eltérően viselkednek majd típustól függően, és a legtöbbjük kiszámíthatatlan lesz, így pedig mindegyik játék eltérő és nehéz lesz a Digital Mind szerint. Másodlagos küldetések is várnak majd ránk.
Sok sikert a Digital Mindnak.
Forrás: Gematsu
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!