Az egyikük az eddigi legvalószerűbb szimulációt ígéri, a másik pedig a részletesség tekintetében említ komoly javulást.
Ian Bell a Slightly Mad Studios vezérigazgatója, de most már a Codemasters felelős rendezője lett (miután „a kódmesterek” a nyáron felkarolták „a némileg őrült csapatot”), igaz, eközben már az Electronic Arts lett mindenkinek a tulajdonosa, ugyanis az EA az utolsó pillanatban elhappolta a céget a Take-Two-tól. Bell, aki korábban egy next-gen konzolt is beígért (és ezt valószínűleg lesöpörték azóta az asztalról) a Twitteren elhintette, hogy az amúgy még be sem jelentett (!?) Project CARS 4 mennyire komoly lesz.
Linkelni nem tudunk, mivel Bell törölte a tweeteket, de az internet nem felejt, így ennek ellenére is megmaradt az, amit a Slightly Mad feltehetőleg következő játékáról írt (hacsak nem csinálnak még egy licencjátékot – de a Fast & Furious: Crossroads után jobb lenne, ha nem teszik). Az első tweetben arról beszélt, hogy mindegyik levél árnyalni fogja a másikat, és ezért a Project CARS az eddigi legrealisztikusabb szimulátor lesz, mégpedig minden tekintetben. (Azért az iRacingnek és az rFactor 2-nek lesz ehhez pár szava.) A leveleket felverheti a mesterséges intelligencia, és azok a mi szélvédőnkön landolhatnak, 24 órás nap (teljes napszakok), részletesen kidolgozott pályaszélek – sokat ígér, az biztos. A Madness Engine 2 (a Project CARS 4 engine-je) tehát új szintre fog lépni. De vajon miért törölte ezeket…?
A VGC pedig arról számolt be, amit Kazunori Yamauchi, a Gran Turismo atyja mondott a FIA Gran Turismo-világbajnokságon. A GT atyja szerint a Polyphony Digital mindig is a legjobbat akarja megvalósítani mindenkinek, kompromisszumoktól mentesen. És ez már nem csak az ő gondolatmenete, hanem a cég kb. 200 alkalmazottjáé is. Egy japán közhelyet is felhozott (az isteniség a részletekben rejlik), és szerinte emiatt a stúdió gyártási, fejlesztési stílusa az, hogy mennyi figyelmet szentelnek a részletekre, miként tökéletesítik azokat – úgyhogy a részletességre törekednek a nem sok hivatalos információval rendelkező Gran Turismo 7-ben. (sugárkövetés, 4K, HDR támogatása, 60 FPS a céljuk, gyorsan lobbikba, versenyekbe juthatunk a PlayStation 5 SSD-jének köszönhetően).
A Gran Turismo 7 valamikor jövőre fog megjelenni PlayStation 5-re, a Project CARS 4 pedig tuti még 2-3 évre van, ugyanis nemrég jött ki a harmadik rész.
Forrás: DualShockers, PSL