Az év végi rohamban ugye nem feledkeztünk meg a Techland játékáról, aminek első része volt kb. a Dead Island 2 (ami közben elvileg készül, gyakorlatilag meg tényleg ki tudja?)?
Szóval a Dying Light második részéről nem sokat hallottunk mostanában, ugyanis a Techland 2020-ról elhalasztotta, és még nem tudjuk, hogy pontosan mikor is juthat el a boltokba és a kezeink közé a zombi-parkour. A sugárkövetésről (ray tracingről) is beszéltek, meg a megvilágítással kapcsolatos effektezésről is regéltek a lengyel fejlesztők, de kb. ennyiben ki is merült a Dying Light 2 2020-ban.
A Techland nagyratörő célokkal rendelkezik, de legalább tőlük többet hallunk mint a Deep Silver Dambuster Studiostól (akik elvileg a Dead Island 2-t csinálják…). Most viszont a Redditen felbukkant egy poszt, amiben a Discordról képlopott szöveg olvasható. Ezt elvileg a Dying Light 2 fejlesztőinek egyike írta, és magyarra át nem ültethető szóviccel élve azt mondja, hogy alig várják már, hogy további részleteket közölhessen a Techland arról, hogy miként halad a Dying Light 2 fejlesztése – ezzel kapcsolatos fejleményeket 2021 folyamán fognak elárulni.
A Dying Light 2 esetében sem lepődnénk meg azon, ha a kurrens-gen konzolok (PlayStation 4, Xbox One) fogják vissza a fejlesztést (a Cyberpunk 2077-nél is ezt láttuk, és bizony a 2013-as masinákon a kezdeti teljesítmény már-már borzasztó volt!), ugyanis a játék térképe négyszer nagyobb lesz a 2015-ben kijött, és még idén is frissített (!) első részhez képest, azzal pedig talán már küszködni fog az alap PlayStation 4 (PlayStation 4 Slim) és az Xbox One (Xbox One S).
A Dying Light 2 egyik írója, a veterán Chris Avellone júniusban távozott a csapatból a szexuális zaklatások és a tisztelet meg nem adása miatt, de az ő nevét a Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2-vel kapcsolatban is hasonló szituációban volt (és ott a Hardsuit Labs elvileg ki is vette a munkásságát a szintén elhalasztott játékból).
Forrás: DualShockers