Jonathan Warner is maga mögött hagyta a BioWare-t, ami valahol várható volt, miután az Anthem kettes verzióját elkaszálta az Electronic Arts.
Warner a Twitteren közölte, hogy közel egy évtized után búcsút intett a BioWare-nek. A tweetben azt írta, hogy március 26-a volt számára az utolsó munkanap a csapatnál, és most lelép, hogy új dolgokat csinálhasson. A BioWare volt számára az otthon majdnem tíz évig, és ezért hálás is nekik. Minden jót kívánt nekik, majd hozzátette, hogy a Dragon Age 4, az új Mass Effect (egyiknek sincs még hivatalosan címe), illetve a Star Wars: The Old Republic jó kezekben van, és alig várja már, hogy a képernyő másik oldaláról (azaz játékosként), nem pedig fejlesztőként ülhessen nekik. Szóval hivatalosan indoklást nem adott a távozására, és azt sem árulta el, hogy innen hová is tart a karrierje.
Indokot azért tényleg könnyű találni rá: az Anthem NEXT, azaz az Anthem átszabott, kettes verziója nagy eséllyel az, ami miatt Warner is maga mögött hagyta a BioWare-t. Erről egy hónapja írtunk, úgyhogy idézzük magunkat: „A BioWare Austin felelős producere, Christian Dailey közölte, hogy az Anthem „új kiadása” nem fog megvalósulni.
Az átláthatóság és a lezárás érdekében közölte a nehéz döntést, hogy az Anthem Nextet nem fejlesztik tovább, de az élő szolgáltatást az eredeti verzió számára tovább fogják futtatni (persze itt gúnyosan meg kell kérdeznünk, hogy meddig…?). A játék megjelenése óta keményen dolgoztak a minőség javításán, és több frissítést is kiadtak, amivel új tartalmak, illetve több fejlemény segítette az Anthem minőségét. 2019 végén ezt az erőfeszítést megduplázták, hogy egy alapvető átstruktúrálás is megvalósulhasson. Több blogposzt, illetve a rajongókkal történő kommunikáció révén fedtek fel ezzel kapcsolatban részleteket.
A BioWare-t inspirálta a pozitív visszajelzés, és Dailey büszke volt a csapatra – ő maga is izgatottan várta az élmény új buildjét, hogy kipróbálhassa azt. A 2020-as év pedig szokatlan volt, és az otthoni munka ellenére fejlesztették a projektjeiket, de a pandémia kihatott a hatékonyságukra, és nem tudtak mindent megvalósítani a koronavírus-világjárvány miatt, emiatt pedig nem akarták a fejlesztőket több plusz munkával stresszelni. Tudja, hogy az Anthem közösségének és a fejlesztőknek egyaránt csalódást fog okozni, főleg úgy, hogy ő maga is az Anthem révén jutott a BioWare-be.”
Warnernek pedig sok sikert.
Forrás: PSL