Dan Abnett még mindig nem heverte ki a Mordor játékokban elvégzett munkáját

A Warhammer 40K: Darktide írója (ezt a hétvége folyamán erősítették meg, és be is számoltunk róla) elárulta, hogy a Middle-Earth: Shadow of Mordor és a Middle-Earth: Shadow of War esetében is íróként dolgozott a játékon, és talán bár ne tette volna.

 

Dan Abnett a Warhammer 40K-val nagyon népszerű, de azért a játékokban is megfordult már, hiszen például az Alien: Isolation esetében társíró volt, mielőtt a Monolithnak és a Warnernek segített volna a két Mordor játékban az orkok dialógusának létrehozásával. És csak az orkokkal foglalkozott! Abnett nem is nagyon emlékszik már rá, eleinte kb. hatvan orkról volt szó, de a második alkalommal már többel kellett foglalkoznia. (Itt jön be a képbe a Nemesis-rendszer, amit a Warner le is védetett. Egyedi karakterek, akik ettől függően reagálnak ránk, ha másodszor is összefutnánk.) Harminc karakter után már nehézségei adódtak: milyen lehet egy eltérő ork személyiség, hogyan lehetne ezt másképp megoldani, viszont szórakoztatónak találta az ügyet.

Abnett elárulta, hogy nem az ő döntése volt, hogy mindegyikük Cockney (angliai) gengsztereknek kellett hangozniuk, mintha egy Ray Winston-filmből léptek volna ki. Ezért ő maga a Bob Hoskinshoz hasonló hangon felmondta magának a szöveget, ami azért volt remek, mert ez megváltoztatta a teljes folyamatot. Sokkal hatékonyabb lett, és több szöveget tudott megírni egy nap alatt, ám a nap végére ráragadt ez a beszédstílus, és gyakran a felesége is megtapasztalta, hogy Abnett akaratán kívül így szólt hozzá.

Abnett be is ismerte, hogy ez furcsa volt, mert általában igyekszik időben eloszlatni a munkáját, hogy lehetősége legyen mindig valami mással foglalkozni, de a Mordor-duó egyfajta olyan beszippantást okozott, amiből ő még mindig nem épült fel! (Erre akár mondhatnánk is, hogy túl tömény volt… és itt most nem valamilyen alkoholról beszélünk.)

Azért ez is érdekes történet: az elhivatottság itt visszaütött, hiába is volt számára szórakoztató a feladat.

Forrás: PCGamer

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu