Call of Duty WWII: Vanguard: visszatérő főhadiszállás és Cold War-stílusú multiplayer?
Az idei Call of Duty bejelentését az Activision Blizzard nem nagyon sieti el (és akkor tényleg finoman fogalmaztunk).
Még az E3-on sem volt kinn ezzel a játékkal a kiadó, és a legtöbb 2021-es nagyobb megjelenés már nyíltan bejelentett megjelenési dátummal (vagy például a Halo Infinite esetében időszakkal) rendelkezik. Az egyetlen kivétel ezek közül az állítólag Call of Duty WWII: Vanguard néven futó idei CoD, amiről nagy eséllyel még júliusban sem fogunk sokat hallani hivatalosan.
Itt lép be a képbe Tom Henderson, akitől legutóbb azt idéztük, hogy a Battlefield 2042-ben miként hasznosíthatja újra az Electronic Arts és a DICE a régebbi felvonásokban alkalmazott multiplayeres pályákat. Az egyik videójában viszont most a Call of Duty következő részéről beszélt. Szerinte a Call of Duty WWII: Vanguardban ne nagyon számítsunk erős multiplayerre. Konkrétan Black Ops Cold War 2.0-nak nevezte azt, de meg is magyarázta ezt a gúnynevet.
Henderson szerint a Sledgehammer Games sok dolgot megpróbált, hogy az előző játékától, a Call of Duty: WWII-től megkülönböztethető legyen a még hivatalosan névvel sem rendelkező Vanguard, de sok funkció és elképzelés nem valósult meg, és ezért ki is vágták. Ezért pedig egyfajta hagyományos Call of Duty-nak nevezné az idén ősszel érkező Activision Blizzard-fejőstehenet.
A megjelenés környékén kb. nyolc pályára számíthatunk, de a Call of Duty: Modern Warfare-ből a Ground War mód, a Call of Duty: WWII-ből pedig a főhadiszállás (Headquarters). A Zombies esetében Henderson szerint a Treyarch a sztoriba és az easter eggekbe segít be, viszont ezt leszámítva minden másért a Sledgehammer lesz a felelős.
A Call of Duty WWII: Vanguard elvileg augusztusban lesz bejelentve a Call of Duty: Warzone-on keresztül, állítja Henderson. A megjelenését novemberre teszi, és talán cross-gen játék lesz (PlayStation 5, Xbox Series, PC [Battle.net], PlayStation 4, Xbox One). Mindez még nem hivatalos.
Forrás: WCCFTech