Az első Call of Duty Vanguard bétahétvége érdekes adatokat hagyott ránk a PlayStation-verziókkal kapcsolatban. A játék hamarosan Xbox-verziókban is kipróbálható.
Az Activision háborús lövöldözős blockbusteréről az elmúlt hetekben folyamatosan érkeztek információk, a többjátékos előzetes olyan újdonságokat hozott nekünk, mint a Champion’s Hill, valamint a játékmódok és pályák sokaságát. Ma az ElAnalistadeBits összehasonlításában láthatunk néhány különbséget a PlayStation béta verziók között.
Ahogy az összehasonlításban láthatjuk, a teljesítményt tekintve a játék felbontása az alfához hasonló számokat hoz mindhárom verzióban, mind PS4-en, PS4 PRO-n és PS5-ön is a vízszintes felbontásban időbeli rekonstrukciót használva. PS4-en és PS4 PRO-n már természetes megvilágítású árnyékokat kapunk, ami az alfában még nem volt meg.
A mesterséges fényforrások, például a lámpák, reflektorok és utcai lámpák csak árnyékot vetnek a PS5-ös verzióban, amely néhány nagyobb felbontású SSR-szöveggel és tükröződéssel is rendelkezik, de még mindig nincs ray-tracing. A PS5-ös verzióban a húzótávolság is hosszabb, ami különösen a modellezés részletességében, a jobb anizotróp szűrésben, a részecskék és az utómunkálati effektek magasabb szintjén érezhető.
A PS5-ös verzió teljesítménye nagyon kielégítő, 60 és 120 Hz-es módban sem észleltek képkockasebesség-csökkenést. PS4 PRO-n találtak némi esést, de a legrosszabbat a PS4-en, főleg néhány pályán, mint például a Hotel Royal, ahol a 60FPS elérésével küszködik. Az első nyílt béta ezen a hétvégén, szeptember 10-13. között érhető el minden játékos számára, aki előrendelte a Call of Duty Vanguardot.
Ez a játék kizárólag PlayStationre készül, de szeptember 16-18. között a játékosok másodszor is kipróbálhatják, és ezúttal Xbox One-ra, Xbox X Series X|S-re és PC-re is elérhető lesz.
Forrás: ElAnalistadeBits