Spider-Man 4: videón a Radical Entertainment törölt játéka [VIDEO]

A multiplatformnak tervezett Spider-Man 4 játékból az akkori komolyabb platformok egyikére tervezett buildet láthatjuk működésben.

 

Sam Raimi a tervek szerint 2007-ben neki is ült a negyedik Pókember-filmjének, aminek forgatókönyvét James Vanderbilt írta (a Sony az ötödik és hatodik részhez is őt kérte fel), majd ezt David Lindsay-Abaire és Gary Ross átszabta 2008 végén, 2009 elején. Csakhogy a Sony és Raimi között nem volt teljes az egyetértés, és a 2011. május 6-ára kitűzött premierre egyre kevesebb esély volt, majd a Sony 2010 januárjában be is mondta, hogy Raimi már nem része a projektnek, amit inkább le is lőttek.

Eközben a film mellé játék is készült, de most nem a Nintendo Wii-s változatot láthatjuk. Akinek a Prototype első része ismerős, el is mosolyodhat, ugyanis a Radical Entertainment a legtöbb assetet és menüt átemelte abból a játékából, és így értelemszerűen más engine-en fut (vagy pontosabban leng…) Pókember Xbox 360-on (is). Régebben már láthattunk korai képeket Wayne Daltontól (aki a 3D-s környezetekért volt felelős a játékban), aki beismerte, hogy a meg nem valósult Spider-Man 4 alapjait felhasználva hozták össze a Prototype 2-t.

A lenti videót feltöltő Obscure Gamers szerint a Spider-Man 4 játék a filmmel egy napon, 2011. május 6-án jelent volna meg, csakhogy a Sony/Columbia törölte a filmet, majd áttervezte azt a The Amazing Spidermanné (A csodálatos Pókember; 2012. július 3-án jelent meg, Marc Webb rendezte). A fejlesztők viszont egy tágabb időszakot kaptak (2011 áprilisa és 2012 januárja közé helyezték a célvonalat), így valószínűleg a Sony sem nagyon döntött jó ideig a film premierjének időpontjáról.

A Spider-Man 4 fejlesztése valamikor 2008 végén kezdődött, és több stúdió is leadott egy koncepciót rá, ám a választás végül a Radical Entertainmentre esett, akik a PlayStation 3/Xbox 360/PC verziókon dolgoztak; a Nintendo Wii portot az Eurocom, a Nintendo DS kiadást pedig a Vicarious Visions készítette. És ők mind pórul jártak.

Forrás: PSL

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu