Death Stranding Director’s Cut: PlayStation 5-ön közel tökéletes teljesítmény [VIDEO]

Két elemző videó is érkezett a Kojima Productions játékának kibővített, az új konzolra kihegyezett Death Stranding Director’s Cut verziójából.

 

A Digital Foundry és az ElAnalistaDeBits is a műtőpadra hajította Sam „Porter” Bridges rendezői változatú történetét, és a hajítás közben lerepültek a Monster márkájú energiaitalok is. Ez nem vicc, ugyanis a Death Stranding Director’s Cutban már nincsen ott ez a nyílt reklám, ugyanis „a szörnyes” itókák helyét átvették a „névtelen” (bolti márkás) energiaitalok. Úgyhogy akit eddig zavart a Monster, most már nem kell tartania tőle. (Itt jogos a kérdés, hogy vajon az energiaitalos cég mennyit is fizethetett ezért Kojimáéknak…)

Az ElAnalistaDeBits négy verziót futtat (PlayStation 4, PlayStation 4 Pro, PlayStation 5, PC), és a PlayStation 5-ön három grafikus mód van. A Performance, a Quality és az Ultrawide Quality is a 60 FPS-t célozza meg frame rate-ként. A Performance natív felbontása 1800p, és innen skáláz fel 4K-ra, a Quality natív 4K-t tud, míg az Ultrawide Quality felbontása letterboxos 3840x1620p az ultraszéles vizualitás elérésének érdekében. A Quality és az Ultrawide Quality módok szinte stabilan hozzák a 60 FPS-t, míg a Quality több jelenet, illetve komolyabb harc alatt 50-55 körüli értékre lemegy. Úgyhogy a nagyobb felbontás ellenére is majdnem tökéletes a teljesítmény. Ezt talán egy patch ki is tudja javítani.

A karaktermodellek jobb textúrát kaptak, a környezet viszont többnyire érintetlen maradt. A PlayStation 5-ön a textúraszűrés még valamelyest érzékelhető, de a látótávolság, a víz, illetve a fű jobban néz ki (PC-n pedig még jobban). De a töltési idő, nos, az ég és föld a két „játékállomás-generáció” között. Míg a PlayStation 4-en közel egy perc kellett, mire a játékba jutottunk, a PlayStation 5 ezt kb. meg is tizedelte, ugyanis itt kb. hat másodperc is elegendő!

A Death Stranding Director’s Cut tehát megmutatja, hogy mennyit számít egy konzolgenerációnyi ugrás, és a mai naptól meg is találhatjuk a boltokban.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu