A Guardians of the Galaxy másik új funkciója, hogy az FPS-korlátozás megszűnik az Xbox Series S-en, így a játék végre képes lesz kihasználni a konzol adottságait.
A Marvel’s Guardians of the Galaxy sikeresnek bizonyult: az Eidos Montreal és a Marvel kapcsolata mindkét fél számára gyümölcsözőnek tűnik a poénokban sem szűkölködő fejlesztés után. A stúdió azonban a lehető legjobb élményt szeretné nyújtani a felhasználóknak, ezért egy új frissítést adott ki, amely a grafikára és a teljesítményre koncentrál a legerősebb platformokon.
A javítás részleteit a Redditen olvashatjátok, de ezek leginkább néhány, az Xbox Series és a PS5 játékosok számára meglehetősen vonzó kiegészítésben merülnek ki. Ennek értelmében az Eidos Montreal megerősíti a Ray Tracing érkezését a next-gen konzolokra, míg az Xbox Series S esetében az FPS-sapka is eltűnik. Vagyis a Microsoft konzolján játszók akár 60 FPS-t is kipréselhetnek a játékból, bár a fejlesztő figyelmeztet, hogy lehetnek olyan területek, ahol a képkockasebesség instabilabb.
A Marvel’s Guardians of the Galaxy emellett a PS4-ről sem feledkezik meg, hiszen a legújabb frissítésben kihasználja a lehetőséget, hogy javítsa a játék teljesítményét a konzolon, és változtat a nézegető használatához szükséges érzékenységen a kontrollerekkel, mivel néhány széles körben használt vezérlőelem problémákat okozott. Másrészt az Eidos menekülési útvonalat biztosít a hibák miatt elakadt játékosok számára, és bevezet egy finom mentést, amellyel újraindíthatjuk a kívánt fejezetet.
A javítás emellett kijavít néhány eddig tapasztalt hibát, és biztosítja a játék általános stabilitását. Egyértelmű tehát, hogy az Eidos Montreal folytatni kívánja a munkát a címén, bár Peter Quill és társai jó debütálása miatt a fejlesztő olyan művekben gondolkodik, mint egy új Deux EX vagy Thief játék. Végül is a stúdiónak sikerült visszaszereznie a közösség bizalmát a Marvel-videójátékok iránt, és egy rockos és akciódús történetet adott nekünk anélkül, hogy elveszítette volna a Galaxis Őrzőinek lényegét.
Forrás: Twitter
We're deploying a new patch on PlayStation & Xbox today. Along with fixes for various issues, it's bringing:
☀️ Ray Tracing Mode for PS5 and Series X
🔓 Uncapped framerate option for Series S
🚀 Improved performance for base PS4Read on for full details 👇https://t.co/RYi0qPf5MN
— Marvel's Guardians of the Galaxy (@GOTGTheGame) November 17, 2021