A Techland vagy túlzásba vitte egy kijelentéssel, vagy arra gondol, hogy minden lehetséges mellékküldetést, erőforrást, tárgyat meg kell találnunk, hogy 100%-osan teljesítsük a stúdió következő Dying Light 2: Stay Human játékát?
A lengyel cég a Twitteren azt írta, hogy a Dying Light 2: Stay Human „kimaxolásához” legalább (!) 500 órányi játékmenetre lesz szükség. A Techland hozzátette, hogy ez majdnem annyi idő mint Varsótól Madridig elgyalogolni. A legtöbb játékos, aki csak a történetre és a mellékküldetésekre hajt, ennél értelemszerűen gyorsabban pontot tehet a zombiparkour-ügy végére, de így is szolid élményben részesülnek a játékosok. Ez talán olyannyira meredek, hajmeresztő kijelentés, amit régebben a Fable-vel kapcsolatban tett Peter Molyneux (aki maga is beszállt az NFT-őrületbe, erről régebben írtunk már).
Fogalmunk sincs, hogy pontosan mire is gondolt a Techland. Lehet, hogy sok tárgyat kell gyűjteni, hogy minden meglegyen? Vagy van annyira elvetemült a stúdió (ami amúgy saját maga fogja kiadni a játékot!), hogy egy achievement vagy trófea (platformtól függően) jár nekünk, ha konkrétan félezer órányi időt öltünk a Dying Light második részébe? Bele sem merünk gondolni, hogy mit lehet egy egyjátékos játékba ennyi időt ölni (jó, mondjuk egy PlayStation 2-re megjelent Gran Turismo 4-be ennyi idő tuti elmegy, hogy azt 100%-ra teljesítsük az összes arany licensszel, talán még több is, nem beszélve a B-Spec módról…).
Akármi is is lesz, sokat már nem kell várnunk ennek kiderítésére, ugyanis a Dying Light 2: Stay Human még egyszer már nem lesz elhalasztva (és erre többször is volt már példa, mert korábban 2021 decemberére is tervezték a rajtot…). A játék február negyedikén fog megjelenni PlayStation 5-re, Xbox Seriesre, PC-re, PlayStation 4-re, illetve Xbox One-ra. Szintén ettől a naptól kezdve keressük a Nintendo Switch-en is, igaz, itt egy felhős változatot kapunk (így nem közvetlenül a hardveren fut a Techland terméke…).
Forrás: PCGamer