A SloClap február 8-án adja ki a SIFU-t PC-re és PlayStation konzolokra
Már csak alig több mint egy hét van hátra a SIFU PC-s és PlayStation konzolokra történő megjelenéséig. A SloClap által fejlesztett beat ’em up tisztán az akcióra koncentrál, mindenféle harcművészeti kombinációt és a környezet különböző elemeivel való interakciót használ. Lesz újrajátszhatósági összetevője, hogy minden titkot feloldhassunk benne, de a játékmenet révén a játékossal való kapcsolatában rejlik az erőssége.
Az élmény lényeges része a hangzás, amit a stúdió egy új videóval hangsúlyozott, amit fentebb láthattok. Ebben a SIFU hangjairól és zenéjéről esik szó, utóbbit az általában elektronikus zenével foglalkozó kínai zeneszerző, Howie Lee dolgozta ki.
Lee korábban még sosem dolgozott videojátékhoz készült zenén, de a SloClap felfigyelt rá, miután meghallgatta Natural Disaster című albumát. A zeneszerző szerint nagyon más egy videojátékhoz zenét készíteni, hiszen számos olyan elemet kellett figyelembe vennie, amely a felhasználó interaktivitásával kapcsolatos az irányításnál.
„Azt szeretnénk, ha a zene együtt haladna a játékossal” – mondta Lucas Rousselot, a fejlesztőstúdió hangtervezője. Rousselot elmondta, hogy folyamatos kapcsolatban állt a pályatervező csapattal, hogy közös élményt teremtsenek a hang és a látvány között, így észre kell venni, hogy a zene végigkíséri a játékosokat a cselekvéseken és az útvonalakon.
A SIFU megjelenési dátuma február 8-án, jövő hét kedden lesz. Megjelenését az eredeti előrejelzésekhez képest előrehozták, valószínűleg azért, hogy ne essen egybe a szintén február második felében érkező nagy játékokkal.
Forrás: tuplaystation