A játékosok pozitívan fogadták a Total War: Warhammer III-at, bár a kínai piacon igencsak lepontozták a programot.
A Total War: Warhammer III immár elérhető, amivel teljessé vált a Creative Assemblynek a Games Workshop háborús játékokban született univerzumát bemutató stratégiai trilógiája. A lezárásnak tekinthető harmadik rész igencsak masszív lett: több száz órát ígér annak, aki kész időt és energiát áldozni a játékra.
Akár azok közé tartozol, akik már a megjelenéskor beugrottak és megvásárolták a játékot, akár PC-n az Xbox Game Passon keresztül jutottál hozzá, az Ogre Kingdoms DLC-t ingyen megkapod.
Mindössze annyit kell tenned, hogy bejelentkezel vagy regisztrálsz, majd igényled a DLC-t a fiókodra a Total War: Accessből.
Az Ogre Kingdoms DLC-t február 24-ig ingyen kaphatod meg.
Ha Xbox Game Pass felhasználó vagy PC-n, akkor a Total War Accesshez kell kapcsolnod a fiókodat, és a Microsoft Store-ban vagy az Xbox PC alkalmazásban kell beváltanod a kódot. A kód igénylésére február 24-ig, a beváltására pedig március 3-ig van lehetőséged. Ezt követően a kód már nem lesz érvényes, és az Ogre Kingdoms Race Pack ára 11,99 font (hozzávetőlegesen 5 117 FT) lesz.
Bár a Total War: Warhammer III pozitív fogadtatásban részesül a felhasználók körében, Daniel Ahmad, a Niko Partners elemzője megosztotta a kínai piacról tapasztalt összetett helyzetet, ahol a játékosok ún. „review bombingot” indítottak, tehát tiltakozásul negatívan értékelték, szándékosan lepontozták a játékot a Steamen.
Total War: Warhammer III is out on Steam today and is being received well by most players.
But when you look at Chinese language reviews, 72% of them are negative. This also extends to Warhammer II, which saw negative reviews in the last few days.
Let's explore why 🧵 pic.twitter.com/hqiT7lXSjr
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) February 17, 2022
Mint Ahmad rámutat, annak ellenére, hogy Kínában nincs hivatalos megjelenés, a Total War franchise nagyon népszerű az ázsiai országban, a Total War: Three Kingdoms a sorozat legkelendőbb játéka lett. Ez az érdeklődés tükröződött abban, hogy a Creative Assembly egy kínai kultúrán alapuló frakciót épített be a játékba.
A kínai játékosok tiltakoztak a streamerek hozzáállása ellen
Hiába azonban a sok előrendelő és a lelkes közönség, a fejlesztők és a kiadó a kínai játékosok szerint súlyos hibát követett el a promóció terén. Ugyanis a stúdió azzal akarta szélesíteni a közönséget, hogy játékkódokat küldött a franchise-zal kapcsolatban állókon túl teljesen random tartalomkészítőknek és influencereknek. A játékosok szerint ezek az érdektelen streamelők az ő élményüket is elrontották azzal, ahogy a lelkesedés és érdeklődés legkisebb jele nélkül mutatták be a játékot a közönségnek; ráadásul a spoiler-veszéllyel nem törődve a történet fontos elemeiről rántották le a leplet, ami közfelháborodást váltott ki. A Creative Assembly állítólag elismerte a problémát és megértette a panaszokat.
Ha érdekel a Total War: Warhammer III, de még nem játszottál a trilógia korábbi részeivel, a Creative Assembly arra biztat, hogy bátran ugorj bele a befejezésbe, biztosítva, hogy a történet és a játékmenet tökéletesen érthető anélkül, hogy a korábbi címekkel játszani kellene.
Forrás: TotalWar.com, Twitter