{"id":110113,"date":"2023-01-24T12:00:27","date_gmt":"2023-01-24T11:00:27","guid":{"rendered":"https:\/\/thegeek.hu\/?p=110113"},"modified":"2023-01-24T22:16:19","modified_gmt":"2023-01-24T21:16:19","slug":"dead-space-remake-ejszaka-fejhallgatoval-para-lehet","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/thegeek.hu\/2023\/01\/24\/dead-space-remake-ejszaka-fejhallgatoval-para-lehet\/","title":{"rendered":"Dead Space Remake: \u00e9jszaka, fejhallgat\u00f3val para lehet"},"content":{"rendered":"
<\/p>\n
A Dead Space Remake technikai igazgat\u00f3ja, David Robillard, illetve a senior producere, Philippe Ducharme a Play magazinnak<\/a><\/span>\u00a0adott interj\u00fat. Ebb\u0151l m\u00e1r r\u00e9gebben id\u00e9zt\u00fcnk, amikor arr\u00f3l volt sz\u00f3, hogy eleinte az eredeti, 2008-as Dead Space szinte t\u00f6k\u00e9letesen megegyezik a 2023-as remake-kel, \u00fagyhogy ezt a szekci\u00f3t kihagyjuk, mert nem szeretn\u00e9nk ism\u00e9telni.<\/p>\n \u00dagyhogy hagyjuk Robillardot elmondani, hogy mi\u00e9rt para \u00e9jjel, fejhallgaz\u00f3val \u00e1t\u00e9lni az \u00e1tgondolt els\u0151 Isaac Clarke-sztorit: \u201eAmikor \u00e9jszaka j\u00e1tszom, nem tudom fejhallgat\u00f3n. T\u00fals\u00e1gosan, kib___ottul ijeszt\u0151 a realizmus \u00e9s az atmoszf\u00e9ra miatt. Nem csak vizu\u00e1lisan, igaz? Ahogyan a hangokat, a k\u00f6rnyezetet, az effekteket kezelj\u00fck; olyan rendszerekkel b\u00edrunk, amelyek megpr\u00f3b\u00e1lnak megijeszteni.\u201d A mesters\u00e9ges intelligencia egyfajta rendez\u0151t kapott, Isaac akt\u00edvan megsz\u00f3lal, k\u00e9pesek vagyunk az USG Nishimur\u00e1b\u00f3k kil\u00e9pni, hogy a z\u00e9r\u00f3 gravit\u00e1ci\u00f3s ter\u00fcleteken tal\u00e1ljuk magunkat, extra puzzle-k v\u00e1rnak r\u00e1nk, tov\u00e1bb\u00e1 nem lesznek t\u00f6lt\u0151k\u00e9perny\u0151k. Egyszer bet\u00f6lti a j\u00e1t\u00e9kot, azt\u00e1n onnant\u00f3l mehet\u00fcnk, ahov\u00e1 akarunk vagy tudunk.<\/p>\n \u00c1m a Motive (ugyanis az eredeti st\u00fadi\u00f3t, a Visceral Gameset m\u00e1r t\u00f6bb mint \u00f6t \u00e9ve lez\u00e1rta az Electronic Arts…) nem akart csak az\u00e9rt mindenbe beleny\u00falni, mert megteheti, ugyanis fontos volt sz\u00e1mukra, hogy megmaradjon az immerzi\u00f3, a j\u00e1t\u00e9kban val\u00f3 elmer\u00fcl\u00e9s: \u201eM\u00e1r amikor elkezdt\u00fck ezt a projektet, t\u00f6bbsz\u00f6r v\u00e9gigj\u00e1rtam az eredeti j\u00e1t\u00e9kot, hogy megbizonyosodjak r\u00f3la, hogy t\u00e9nyleg a fejemben van-e, \u00e9s az elmer\u00fcl\u00e9s volt az egyik leger\u0151sebb szempont. Sz\u00e1munkra b\u00e1rmi, amit megtehett\u00fcnk, hogy megpr\u00f3b\u00e1ljuk fokozni automatikusan igent jelentett [annak alkalmaz\u00e1s\u00e1ra],\u201d tette hozz\u00e1 Ducharme.<\/p>\n A Dead Space Remake m\u00e1r csak napokra van a megjelen\u00e9s\u00e9t\u0151l, ugyanis janu\u00e1r 27-\u00e9t\u0151l, azaz p\u00e9ntekt\u0151l lesz j\u00e1tszhat\u00f3 PlayStation 5-\u00f6n, Xbox Seriesen, illetve PC-n. PC-n nem kell a Steam mell\u00e9 az Origint feltelep\u00edteni (meglep\u0151, hogy az Electronic Arts valamelyest kezd \u00e9szhez t\u00e9rni ezen a fronton).<\/p>\n