{"id":128665,"date":"2024-04-22T08:38:39","date_gmt":"2024-04-22T06:38:39","guid":{"rendered":"https:\/\/thegeek.hu\/?p=128665"},"modified":"2024-04-22T21:45:58","modified_gmt":"2024-04-22T19:45:58","slug":"baldurs-gate-3-megjelenes-valtozas","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/thegeek.hu\/2024\/04\/22\/baldurs-gate-3-megjelenes-valtozas\/","title":{"rendered":"A Baldur’s Gate 3 fejleszt\u0151i el\u00e1rult\u00e1k, mi\u00e9rt v\u00e1ltoztattak a megjelen\u00e9s d\u00e1tum\u00e1n!"},"content":{"rendered":"
<\/p>\n
<\/p>\n
Mindannyian eml\u00e9ksz\u00fcnk m\u00e9g, hogy tavaly ny\u00e1ron a Starfield \u00e9s a Baldur’s Gate 3 megjelen\u00e9se<\/a><\/span> k\u00f6r\u00fcli v\u00e1rakoz\u00e1s tartotta l\u00e1zban a k\u00f6z\u00f6ns\u00e9get. \u00c1m a Larian Studios fantasy RPG-je augusztus elej\u00e9re hozta el\u0151re a megjelen\u00e9si d\u00e1tumot. M\u00edg a Bethesda \u0171r-RPG-je szeptember elej\u00e9n deb\u00fct\u00e1lt. Mindegyiknek megvolt a maga fontoss\u00e1ga \u00e9s jelent\u0151s\u00e9ge. Azonban kider\u00fclt, hogy a belga st\u00fadi\u00f3 nagyon tiszteli a Bethesd\u00e1t, \u00e9s nem akartak a Todd Howard \u00e1ltal rendezett c\u00edmmel egy\u00fctt hasonl\u00f3 id\u0151pontban megjelenni.<\/p>\n Err\u0151l Swen Vincke, a Larian Studios vez\u00e9rigazgat\u00f3ja nyilatkozott a GamesIndustrynek adott interj\u00faban, ahol arr\u00f3l besz\u00e9l, hogy mennyire tisztelik a Bethesd\u00e1t, \u00e9s mi\u00e9rt d\u00f6nt\u00f6ttek \u00fagy, hogy el\u0151r\u00e9bb hozz\u00e1k a megjelen\u00e9si d\u00e1tumot<\/p><\/blockquote>\n „Nagyon tisztelem a Bethesd\u00e1t. Ha a tengeren vagy, \u00e9s egy nagyobb haj\u00f3 j\u00f6n, az a szab\u00e1ly, hogy f\u00e9lre\u00e1llsz az \u00fatb\u00f3l; \u0151k voltak a nagyobb haj\u00f3. Mi a Bethesda kedv\u00e9\u00e9rt \u00e1lltunk f\u00e9lre az \u00fatb\u00f3l, de azt akartuk, hogy a vil\u00e1g figyeljen r\u00e1nk”<\/em> – magyar\u00e1zza.<\/p>\n „Rengeteg narrat\u00edv permut\u00e1ci\u00f3nk volt, \u00edgy meg akartuk mutatni, hogy a j\u00e1t\u00e9k nagyon is az identit\u00e1sr\u00f3l sz\u00f3l, \u00e9s arr\u00f3l, hogy ez az identit\u00e1s hogyan t\u00fckr\u00f6z\u0151dik a j\u00e1t\u00e9kban. Emellett egy sokkal filmszer\u0171bb j\u00e1t\u00e9k voltunk. A j\u00e1t\u00e9kban val\u00f3 elm\u00e9ly\u00fcl\u00e9s hasonl\u00f3 volt a t\u00f6rekv\u00e9seinkhez. Azt hiszem, egy\u00e9rtelm\u0171en ez az els\u0151 h\u00e1rom szempont volt a legfontosabb, amire f\u00f3kusz\u00e1lni akartunk”<\/em> – vallja Vincke (via Wccftech).<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n N\u00e9h\u00e1ny napja besz\u00e1moltunk r\u00f3la, hogy nagy tervek \u00e1llnak a Baldur’s Gate 3 fejleszt\u0151i el\u0151tt. Kider\u00fclt, hogy a Larian k\u00e9t j\u00e1t\u00e9kon dolgozik, illetve, hogy a „saj\u00e1t IP-nket” fejlesztik. Ez nem meglep\u0151, hiszen \u00fagy d\u00f6nt\u00f6ttek, hogy lemondanak a Dungeons & Dragons licenc\u00e9r\u0151l. Mindez azt jelenti, hogy nem lesz BG3 kieg\u00e9sz\u00edt\u0151 \u00e9s Baldur’s Gate 4 sem. Legal\u00e1bbis olyan, amit a belga csapat fejleszt. A Hasbro n\u00e9h\u00e1ny napja elismerte, hogy m\u00e1r t\u00f6bb kiad\u00f3val is t\u00e1rgyalnak a BG3 ut\u00e1ni folytat\u00e1sr\u00f3l.<\/p>\n Forr\u00e1s: GamesIndustry.biz<\/a><\/span>, Wccftech<\/a><\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" A Larian Studios vez\u00e9rigazgat\u00f3ja szerint a Bethesda „egy bizonyos j\u00e1t\u00e9ka” miatt m\u00e9g a Baldur’s Gate 3 megjelen\u00e9s\u00e9t is el\u0151bbre kellett hozniuk… Mindannyian eml\u00e9ksz\u00fcnk m\u00e9g, hogy tavaly ny\u00e1ron a Starfield \u00e9s a Baldur’s Gate 3 megjelen\u00e9se k\u00f6r\u00fcli v\u00e1rakoz\u00e1s tartotta l\u00e1zban a k\u00f6z\u00f6ns\u00e9get. \u00c1m a Larian Studios fantasy RPG-je augusztus elej\u00e9re hozta el\u0151re a megjelen\u00e9si d\u00e1tumot. M\u00edg a Bethesda \u0171r-RPG-je szeptember elej\u00e9n deb\u00fct\u00e1lt. Mindegyiknek megvolt a maga fontoss\u00e1ga \u00e9s jelent\u0151s\u00e9ge. Azonban kider\u00fclt, hogy a belga st\u00fadi\u00f3 nagyon tiszteli a Bethesd\u00e1t, \u00e9s nem akartak a Todd Howard \u00e1ltal rendezett c\u00edmmel egy\u00fctt hasonl\u00f3 id\u0151pontban megjelenni. Err\u0151l Swen Vincke, a Larian Studios vez\u00e9rigazgat\u00f3ja nyilatkozott a GamesIndustrynek adott interj\u00faban, ahol arr\u00f3l besz\u00e9l, hogy mennyire tisztelik a Bethesd\u00e1t, \u00e9s mi\u00e9rt d\u00f6nt\u00f6ttek \u00fagy, hogy el\u0151r\u00e9bb hozz\u00e1k a megjelen\u00e9si d\u00e1tumot „Nagyon tisztelem…<\/p>\nA Baldur’s Gate 3 alkot\u00f3i k\u00e9t j\u00e1t\u00e9kon dolgoznak<\/h3>\n