{"id":135600,"date":"2024-08-30T21:35:53","date_gmt":"2024-08-30T19:35:53","guid":{"rendered":"https:\/\/thegeek.hu\/?p=135600"},"modified":"2024-08-31T18:44:45","modified_gmt":"2024-08-31T16:44:45","slug":"a-square-enix-az-xbox-mellett-is-elkotelezett","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/thegeek.hu\/2024\/08\/30\/a-square-enix-az-xbox-mellett-is-elkotelezett\/","title":{"rendered":"A Square Enix az Xbox mellett is elk\u00f6telezett!"},"content":{"rendered":"
<\/p>\n
Yoshi-P a Gamescomon besz\u00e9lgetett el az Eurogamerrel arr\u00f3l, hogy a jap\u00e1n kiad\u00f3 mennyire nem akar csak egyetlen platformra koncentr\u00e1lni. \u00cdgy nekik az Xbox is kifejezett fontos: \u201eA j\u00e1t\u00e9kosok m\u00e1r r\u00e9g\u00f3ta v\u00e1rtak a Final Fantasy XIV Xboxos kiad\u00e1s\u00e1ra, de \u00f6r\u00f6mmel mondhatom, hogy az Xboxon nagyon nagy visszhangot kaptunk. L\u00e1ttuk, hogy a k\u00f6z\u00f6ss\u00e9gek elkezdtek l\u00e9trej\u00f6nni, \u00e9s most m\u00e1r egyre nagyobbak. El\u00e9g j\u00f3 visszajelz\u00e9seket kaptunk Xboxon.<\/p>\n
A Final Fantasy XIV lehet\u0151s\u00e9g\u00e9vel megragadhatjuk ezt az alkalmat, hogy meger\u0151s\u00edts\u00fck az Xboxon a franchise k\u00f6z\u00f6ss\u00e9g\u00e9t. \u00dagy gondolom, hogy itt t\u00f6bb kommunik\u00e1ci\u00f3t folytatn\u00e1nk, \u00e9s azon dolgozn\u00e1nk, hogy a k\u00f6z\u00f6ss\u00e9get megalapozzuk a tov\u00e1bbiakban. \u00c9s ez nem a Final Fantasy XIV, hanem, azt mondan\u00e1m, a Square Enix sz\u00e1m\u00e1ra fontos. A Final Fantasy XIV Xbox-on val\u00f3 megjelen\u00e9s\u00e9re Phil Spencer rengeteg id\u0151t \u00e9s energi\u00e1t ford\u00edtott, \u00e9s rengeteg kem\u00e9ny munk\u00e1t fektetett abba, hogy ez megval\u00f3suljon. Sz\u00f3val szeretn\u00e9nk ebb\u0151l a legjobbat kihozni, \u00e9s tov\u00e1bb m\u00e9ly\u00edteni a kapcsolatot az Xbox j\u00e1t\u00e9kosokkal a j\u00f6v\u0151ben.<\/p>\n
Szeretn\u00e9m, ha ezt csak \u00e1ltal\u00e1nos \u00e9rvnek tekinten\u00e9d, de amikor az Xboxr\u00f3l van sz\u00f3, \u00e9s arr\u00f3l, hogy a jap\u00e1n c\u00edmek nehezen jelentek meg a platformon, ez azzal f\u00fcgg \u00f6ssze, hogy a jap\u00e1n piacon rendk\u00edv\u00fcl alacsony az Xbox-felhaszn\u00e1l\u00f3k sz\u00e1ma. \u00c9s term\u00e9szetesen, mivel jap\u00e1n fejleszt\u0151k vagyunk, az a v\u00e1gyunk, hogy haz\u00e1nkban sokan j\u00e1tssz\u00e1k a j\u00e1t\u00e9kainkat. Azt hiszem, ez minden orsz\u00e1g fejleszt\u0151ire igaz, b\u00e1rmelyik orsz\u00e1gb\u00f3l is j\u00f6nnek, azt szeretn\u00e9k, ha a saj\u00e1t orsz\u00e1gukban sokan j\u00e1tszan\u00e1nak a j\u00e1t\u00e9kaikkal. Emiatt ez \u00fczleti szempontb\u00f3l t\u00e9nyleg neh\u00e9z k\u00e9rd\u00e9s. Azt hiszem, ez \u00e1ltal\u00e1ban az egyik n\u00e9z\u0151pont, ahogyan a helyzetet tekinthetj\u00fck.<\/p>\n
A Square Enixn\u00e9l azonban v\u00e1ltoztattunk a politik\u00e1nkon. Teh\u00e1t most m\u00e1r afel\u00e9 haladunk, hogy a j\u00e1t\u00e9kainkat t\u00f6bb platformon adjuk ki, \u00e9s t\u00e9nyleg azt szeretn\u00e9nk, ha min\u00e9l t\u00f6bb j\u00e1t\u00e9kos j\u00e1tszhatna a c\u00edmeinkkel. Teh\u00e1t a Final Fantasy XIV-gyel mint kiindul\u00f3ponttal, t\u00f6bb Square Enix-j\u00e1t\u00e9kot szeretn\u00e9nk kiadni Xboxon, \u00e9s t\u00f6bb c\u00edm\u00fcnk fog megjelenni Xboxon. Sz\u00f3val rem\u00e9lem, hogy a j\u00e1t\u00e9kosok v\u00e1rj\u00e1k majd a j\u00f6v\u0151beni dolgokat a platformon,\u201d mondta Yoshi-P.<\/p>\n
A Final Fantasy XVI nemsok\u00e1ra megjelenik PC-n, \u00e9s biztos, hogy a jelenleg szint\u00e9n PlayStation 5-exkluz\u00edv Final Fantasy VII Rebirth is el fog jutni PC-re…<\/p>\n
Forr\u00e1s: WCCFTech<\/a><\/strong><\/span>, Eurogamer<\/a><\/strong><\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Yoshida Naoki (avagy Yoshi-P aki a Final Fantasy XIV mellett a Final Fantasy XVI-nak is a producere volt) is kihangs\u00falyozta, hogy a Square Enix mennyire is komolyan gondolja a c\u00e9g \u00e1ltal kor\u00e1bban m\u00e1r beharangozott multiplatform strat\u00e9gi\u00e1t. Yoshi-P a Gamescomon besz\u00e9lgetett el az Eurogamerrel arr\u00f3l, hogy a jap\u00e1n kiad\u00f3 mennyire nem akar csak egyetlen platformra koncentr\u00e1lni. \u00cdgy nekik az Xbox is kifejezett fontos: \u201eA j\u00e1t\u00e9kosok m\u00e1r r\u00e9g\u00f3ta v\u00e1rtak a Final Fantasy XIV Xboxos kiad\u00e1s\u00e1ra, de \u00f6r\u00f6mmel mondhatom, hogy az Xboxon nagyon nagy visszhangot kaptunk. L\u00e1ttuk, hogy a k\u00f6z\u00f6ss\u00e9gek elkezdtek l\u00e9trej\u00f6nni, \u00e9s most m\u00e1r egyre nagyobbak. El\u00e9g j\u00f3 visszajelz\u00e9seket kaptunk Xboxon. A Final Fantasy XIV lehet\u0151s\u00e9g\u00e9vel megragadhatjuk ezt az alkalmat, hogy meger\u0151s\u00edts\u00fck az Xboxon a franchise k\u00f6z\u00f6ss\u00e9g\u00e9t. \u00dagy gondolom, hogy itt t\u00f6bb kommunik\u00e1ci\u00f3t folytatn\u00e1nk, \u00e9s azon…<\/p>\n