{"id":137356,"date":"2024-09-28T19:03:18","date_gmt":"2024-09-28T17:03:18","guid":{"rendered":"https:\/\/thegeek.hu\/?p=137356"},"modified":"2024-09-28T19:03:18","modified_gmt":"2024-09-28T17:03:18","slug":"god-of-war-ragnarok-kisse-hatranyos-helyzetben-van-a-pc-port-video","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/thegeek.hu\/2024\/09\/28\/god-of-war-ragnarok-kisse-hatranyos-helyzetben-van-a-pc-port-video\/","title":{"rendered":"God of War Ragnar\u00f6k: kiss\u00e9 h\u00e1tr\u00e1nyos helyzetben van a PC port! [VIDEO]"},"content":{"rendered":"

Itt nem arra gondolunk, hogy PlayStation Network-fi\u00f3k kell hozz\u00e1 (ezt \u00e1t lehet ugrani egy moddal, de annak fejleszt\u0151je levette az internetr\u0151l, mert att\u00f3l f\u00e9l, hogy a Sony pert akaszt a nyak\u00e1ba…), hanem technikailag van a PC-s verzi\u00f3 lemarad\u00e1sban, holott ilyesminek nem nagyon lenne szabad bek\u00f6vetkeznie…<\/h4>\n

 <\/p>\n

A Digital Foundry elemezte a God of War Ragnar\u00f6k PC portj\u00e1t, \u00e9s ez lent megtekinthet\u0151. A port min\u0151s\u00e9ge korrekt, de nagyon kev\u00e9s opci\u00f3t biztos\u00edt, amivel a vizu\u00e1lis min\u0151s\u00e9get a PlayStation 5 \u00e1ltal felmutatott szinten t\u00falra vihetj\u00fck. S\u0151t, n\u00e9h\u00e1ny esetben Kratos \u00e9s Atreus kalandja valamivel rond\u00e1bb PC-n mint konzolon, \u00e9s mivel lassan n\u00e9gy \u00e9ve m\u00e1r, hogy megjelent a PlayStation 5, az\u00f3ta sok technol\u00f3giai fejl\u0151d\u00e9s t\u00f6rt\u00e9nt PC-s fronton, \u00edgy errefel\u00e9 m\u00e1r elv\u00e1rhat\u00f3 lenne, hogy k\u00f6nnyed\u00e9n szebbet kapjunk egy kell\u0151en er\u0151s konfigon…<\/p>\n

A shaderekkel kapcsolatban nincsen probl\u00e9ma, ugyanis DirectX 12-re v\u00e1ltott (a 2018-as God of War PC portja m\u00e9g nem \u00e1llt \u00e1t teljesen r\u00e1). A God of War Ragnar\u00f6k PC portja j\u00f3 t\u00e1mogatja az ultrasz\u00e9l\u00e9s \u00e9s a szuper-ultrasz\u00e9les felbont\u00e1sokat, rendelkez\u00e9s\u00fcnkre \u00e1ll az Nvidia DLSS, az AMD FSR \u00e9s az Intel XeSS felsk\u00e1l\u00e1z\u00f3 technol\u00f3gi\u00e1ja is, \u00e9s ahol lehets\u00e9ges, m\u00e9g a k\u00e9pkocka-gener\u00e1l\u00f3 technol\u00f3gia is bevethet\u0151, \u00fagyhogy ilyen t\u00e9ren megfelel\u0151en modernnek nevezhetj\u00fck a portot.<\/p>\n

Viszont a nagyobb felbont\u00e1son \u00e9s a sim\u00e1bb teljes\u00edtm\u00e9nyen t\u00fal nem tud a j\u00e1t\u00e9k szebben kin\u00e9zni mint a konzolon. A Quality m\u00f3dot v\u00e1lasztva a PC elmarad a PlayStation 5-t\u0151l, ugyanis a portban p\u00e1r effekt nincsen ott (p\u00e9ld\u00e1ul az egyik \u00e1lomjelenetb\u0151l hi\u00e1nyzik a mozg\u00f3 k\u00f6d), \u00e9s a cubemap tracing is hi\u00e1nyzik. A port\u00e1lok k\u00f6z\u00f6tti v\u00e1lt\u00e1s sem olyan kifinomult, ami az\u00e9rt \u00e9rtheteten, meg ez m\u00e9g a PlayStation 4-en is szebben n\u00e9z ki! Az AMD Ryzen 3000-es processzorain nem j\u00f3 a teljes\u00edtm\u00e9ny, illetve a tesszel\u00e1ci\u00f3val kapcsolatos be\u00e1ll\u00edt\u00e1sokban is bajok vannak. Ezek patchelhet\u0151ek legal\u00e1bb…<\/p>\n

\u00dagyhogy kiss\u00e9 meg van k\u00f6tve Kratos keze…<\/p>\n

Forr\u00e1s: WCCFTech<\/a>, Digital Foundry<\/a><\/p>\n