{"id":137518,"date":"2024-10-01T18:01:36","date_gmt":"2024-10-01T16:01:36","guid":{"rendered":"https:\/\/thegeek.hu\/?p=137518"},"modified":"2024-10-01T18:01:36","modified_gmt":"2024-10-01T16:01:36","slug":"playstation-5-pro-no-mans-sky-fejlesztoi-dicserik-de-technologiailag-valami-hianyzik-belole-video","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/thegeek.hu\/2024\/10\/01\/playstation-5-pro-no-mans-sky-fejlesztoi-dicserik-de-technologiailag-valami-hianyzik-belole-video\/","title":{"rendered":"PlayStation 5 Pro: No Man’s Sky fejleszt\u0151i dics\u00e9rik, de technol\u00f3giailag valami hi\u00e1nyzik bel\u0151le! [VIDEO]"},"content":{"rendered":"

A No Man’s Sky fejleszt\u0151inek egyike kifejezetten pozit\u00edv v\u00e9lem\u00e9nnyel rendelkezik a konzolr\u00f3l, amib\u0151l egy olyan funkci\u00f3 hi\u00e1nyzik, amit a leg\u00fajabb Nvidia \u00e9s AMD vide\u00f3k\u00e1rty\u00e1kon tapasztalhatunk PC-n.<\/h4>\n

 <\/p>\n

Martin Griffiths, a No Man’s Sky engineprogramoz\u00f3ja a Twitteren fejezte ki, hogy mennyire is izgatott a f\u00e9lgener\u00e1ci\u00f3s konzolfriss\u00edt\u00e9s ir\u00e1nt: \u201eEz a gy\u00f6ny\u00f6r\u0171 screenshot j\u00f3l \u00f6sszefoglalja, hogyan \u00e9rzem magam ma este. Sokan \u00e9szrevehett\u00e9tek, hogy a No Man’s Sky m\u00e1r PlayStation 5 Pro-t\u00e1mogatott c\u00edmk\u00e9nt van megjel\u00f6lve a PlayStation Store-ban – \u00e9n, mint motorprogramoz\u00f3, aki a PS1 \u00f3ta minden PS-iter\u00e1ci\u00f3t v\u00e9gigj\u00e1rt, csak annyit szeretn\u00e9k mondani, hogy ez a konzol abszol\u00fat szuper.<\/p>\n

Szeretn\u00e9m hozz\u00e1tenni, hogy a h\u00e9ten gyakorlatilag sorban \u00e1lltam, hogy megrendeljem az otthoni PlayStation 5 Pro-t. Van valami igaz\u00e1n k\u00fcl\u00f6nleges abban az \u00fatban, ami a protot\u00edpus hardveren val\u00f3 munk\u00e1t\u00f3l a val\u00f3s\u00e1gg\u00e1 v\u00e1l\u00e1sig vezet azzal a hatalmas szellemi \u00e9s emberi er\u0151fesz\u00edt\u00e9ssel, amit t\u00f6bb ezer embernek kell tennie ahhoz, hogy egy ilyen konzolt t\u00f6bb mint 50 nyit\u00f3c\u00edmmel adjanak ki.<\/p>\n

Soha nem vesz\u00edtettem el azt a gyermeki izgalmat, amit akkor \u00e9rzek, amikor egy \u00faj fejleszt\u0151k\u00e9szleten k\u00f3dolok, vagy ugyanezt az izgalmat, amikor meg\u00e9rkezik otthonra a bolti konzol \u00e9s el\u0151sz\u00f6r ind\u00edtod be a j\u00e1t\u00e9kot, amin dolgozt\u00e1l. Az a ragyog\u00f3 nyugodt k\u00e9p, amit belinkeltem, t\u00f6k\u00e9letesen \u00f6sszefoglalja a bevezet\u00e9si m\u00e9rf\u00f6ldk\u00f6vet mindenki sz\u00e1m\u00e1ra a Hello Gamesn\u00e9l, aki kem\u00e9nyen dolgozott az\u00e9rt, hogy el\u00e9rj\u00fck ezt a pontot. \u00dajra nyugodtan fell\u00e9legezhet\u00fcnk \u00e9s b\u00fcszk\u00e9k lehet\u00fcnk arra, hogy a mi kis csapatunk is r\u00e9szese ennek,\u201d \u00edrta Griffiths.<\/p>\n

\n

This beautifully staged screenshot is a fair summary of how I feel tonight. Many of you have noticed that #NoMansSky<\/a> is now marked as a #PS5Pro<\/a> enhanced title on the PlayStation store – the only thing I\u2019d like to say as an engine programmer who has been through all the PS\u2026 https:\/\/t.co\/fly1Yy4krA<\/a><\/p>\n

\u2014 Martin Griffiths (@Griff_) September 27, 2024<\/a><\/p><\/blockquote>\n