{"id":139372,"date":"2024-11-01T07:20:34","date_gmt":"2024-11-01T06:20:34","guid":{"rendered":"https:\/\/thegeek.hu\/?p=139372"},"modified":"2024-11-01T07:21:02","modified_gmt":"2024-11-01T06:21:02","slug":"tragikus-okbol-nem-kapott-folytatast-nepszeru-battlefield","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/thegeek.hu\/2024\/11\/01\/tragikus-okbol-nem-kapott-folytatast-nepszeru-battlefield\/","title":{"rendered":"Tragikus okb\u00f3l nem kapott folytat\u00e1st az egyik n\u00e9pszer\u0171 Battlefield-j\u00e1t\u00e9k?! A fejleszt\u0151k el\u00e1rult\u00e1k"},"content":{"rendered":"
<\/p>\n
<\/p>\n
El\u00e9g megoszt\u00f3 j\u00e1t\u00e9knak bizonyult a Visceral Games \u00e9s az Electronic Arts 2015-\u00f6s Battlefield spin-offja, a Battlefield Hardline<\/a><\/span>. Ugyanakkor t\u00e9ny, hogy m\u00e1ig van egy el\u00e9g jelent\u0151s rajong\u00f3t\u00e1bora. Ha ut\u00f3bbiak k\u00f6z\u00e9 tartozol, akkor sajnos szomor\u00fa h\u00edrem van a sz\u00e1modra: ugyanis soha nem fogod l\u00e1tni a j\u00e1t\u00e9k folytat\u00e1s\u00e1t.<\/p>\n A Battlefield Hardline multiplayer design vezet\u0151j\u00e9vel, Thaddeus Sasserrel nemr\u00e9g k\u00e9sz\u00edtett interj\u00faban a VideoGamer munkat\u00e1rsa, Lewis White megtudta, hogy a folytat\u00e1s es\u00e9lye sajna a null\u00e1hoz k\u00f6zel\u00edt.<\/p>\n \u201eAzt hiszem, tudod, tal\u00e1n, tal\u00e1n van egy olyan vil\u00e1g, ahol ez a j\u00e1t\u00e9k l\u00e9tezhetne…\u201d<\/em> – magyar\u00e1zta Sasser, \u201ede abban az id\u0151ben a politikai kl\u00edma – ha eml\u00e9kszel, ott van [a] fergusoni [l\u00f6v\u00f6ld\u00f6z\u00e9s] \u00e9s az \u00f6sszes t\u00f6bbi rossz dolog, ami t\u00f6rt\u00e9nik. Ez egyszer\u0171en… t\u00fal sok volt. Kiz\u00e1rt dolog volt, hogy az EA ezt megtegye…\u201d.<\/em><\/p>\n \u201eSzerettem volna levenni a Battlefield nevet az elej\u00e9r\u0151l\u201d – folytatta – \u201emert szerintem ez az a dolog, ami sok embert felbosszantott\u201d.<\/p><\/blockquote>\n A fergusoni gyilkoss\u00e1g, majd k\u00e9s\u0151bb George Floyd \u00e9s a t\u00f6bbi hasonl\u00f3 eset val\u00f3ban a rend\u0151ri er\u0151szak bizonyos fok\u00fa \u00e1t\u00e9rt\u00e9kel\u00e9s\u00e9hez vezetett az USA-ban. Ez pedig jelent\u0151sen cs\u00f6kkentette egy olyan j\u00e1t\u00e9k esetleges siker\u00e9t, mint a Hardline. \u00c1m a meger\u0151s\u00edt\u00e9s, miszerint a Battlefield Hardline nem kap folytat\u00e1st, el\u00e9g sok rajong\u00f3t feld\u00fch\u00edtett. Mert m\u00edg a j\u00e1t\u00e9k fogadtat\u00e1sa a megjelen\u00e9s el\u0151tt el\u00e9g negat\u00edv volt, addig manaps\u00e1g sokan el\u00e9g pozit\u00edvan v\u00e9lekednek a c\u00edmr\u0151l.<\/p>\n Az r\/Battlefield-en a h\u00edrt r\u00e9szletez\u0151 Reddit-t\u00e9m\u00e1ban t\u00f6bben is hangot adtak csal\u00f3dotts\u00e1guknak a bejelent\u00e9s miatt.<\/p>\n \u201eNem meglep\u0151 \u0151szint\u00e9n, a Battlefield soha nem igaz\u00e1n a zsarukr\u00f3l \u00e9s rabl\u00f3kr\u00f3l sz\u00f3lt…\u201d<\/em> – nyilatkozta TEHYJ2006 felhaszn\u00e1l\u00f3, \u201dDe m\u00e9gis n\u00e9h\u00e1ny dolog a bf hardline-ban csod\u00e1latos volt\u201d<\/em><\/p>\n \u201eIstenem annyira szerettem ezt a j\u00e1t\u00e9kot, annyira szomor\u00fa, hogy gyakorlatilag m\u00e1r nincsenek akt\u00edv szerverek PC-n. A p\u00e1lyatervez\u00e9s valami k\u00fcl\u00f6nleges volt!\u201d<\/em> – v\u00e1laszolta Marinesnake8.<\/p>\n AzureRathalos97 hasonl\u00f3an nyilatkozott: \u201eVolt n\u00e9h\u00e1ny innovat\u00edv \u00e9s vicces \u00f6tlet\u00fck. K\u00e1r, hogy a k\u00f6z\u00f6ss\u00e9g egy ilyen nagy szelete nem kezelte \u00fagy, mint a spinoffot, ami volt, mint a Bad Company-t\u201d.<\/em><\/p>\n Sajnos, m\u00e9g ha manaps\u00e1g megjelenne is a Battlefield Hardline folytat\u00e1sa, k\u00e9tlem, hogy ugyanolyan sikert aratna, mint annak idej\u00e9n – hiszen az eredeti j\u00e1t\u00e9kot fejleszt\u0151 Visceral Games st\u00fadi\u00f3t m\u00e9g 2017-ben bez\u00e1rta az EA.<\/p>\n Forr\u00e1s: VideoGamer<\/span><\/a>, Reddit<\/a><\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Az Electronic Arts a val\u00f3 vil\u00e1gban bek\u00f6vetkezett szomor\u00fa esem\u00e9nyek miatt nem adott enged\u00e9lyt a Battlefield-c\u00edm folytat\u00e1s\u00e1ra… El\u00e9g megoszt\u00f3 j\u00e1t\u00e9knak bizonyult a Visceral Games \u00e9s az Electronic Arts 2015-\u00f6s Battlefield spin-offja, a Battlefield Hardline. Ugyanakkor t\u00e9ny, hogy m\u00e1ig van egy el\u00e9g jelent\u0151s rajong\u00f3t\u00e1bora. Ha ut\u00f3bbiak k\u00f6z\u00e9 tartozol, akkor sajnos szomor\u00fa h\u00edrem van a sz\u00e1modra: ugyanis soha nem fogod l\u00e1tni a j\u00e1t\u00e9k folytat\u00e1s\u00e1t. A Battlefield Hardline multiplayer design vezet\u0151j\u00e9vel, Thaddeus Sasserrel nemr\u00e9g k\u00e9sz\u00edtett interj\u00faban a VideoGamer munkat\u00e1rsa, Lewis White megtudta, hogy a folytat\u00e1s es\u00e9lye sajna a null\u00e1hoz k\u00f6zel\u00edt. \u201eAzt hiszem, tudod, tal\u00e1n, tal\u00e1n van egy olyan vil\u00e1g, ahol ez a j\u00e1t\u00e9k l\u00e9tezhetne…\u201d – magyar\u00e1zta Sasser, \u201ede abban az id\u0151ben a politikai kl\u00edma – ha eml\u00e9kszel, ott van [a] fergusoni [l\u00f6v\u00f6ld\u00f6z\u00e9s] \u00e9s az \u00f6sszes t\u00f6bbi rossz…<\/p>\n