{"id":140639,"date":"2024-11-24T08:00:45","date_gmt":"2024-11-24T07:00:45","guid":{"rendered":"https:\/\/thegeek.hu\/?p=140639"},"modified":"2024-11-24T08:00:45","modified_gmt":"2024-11-24T07:00:45","slug":"alan-wake-2-keszitoi-a-siker-kotelezo-de-az-egyediseg-meg-fontosabb","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/thegeek.hu\/2024\/11\/24\/alan-wake-2-keszitoi-a-siker-kotelezo-de-az-egyediseg-meg-fontosabb\/","title":{"rendered":"Alan Wake 2 k\u00e9sz\u00edt\u0151i: a siker k\u00f6telez\u0151, de az egyedis\u00e9g m\u00e9g fontosabb!"},"content":{"rendered":"
<\/p>\n
A Remedy Entertainment m\u00e1ra a videoj\u00e1t\u00e9k-ipar egyik legegyedibb st\u00fadi\u00f3j\u00e1v\u00e1 v\u00e1lt, amely olyan c\u00edmeket hozott l\u00e9tre, mint a Control<\/em> \u00e9s az Alan Wake 2<\/em>. Ha j\u00e1tszott\u00e1l az ut\u00f3bbival, \u00e9s k\u00f6veted a h\u00edreit, tudhatod, hogy az Alan Wake 2<\/em> m\u00e9g mindig nem hozott profitot a st\u00fadi\u00f3nak, annak ellen\u00e9re, hogy 1,8 milli\u00f3 p\u00e9ld\u00e1nyt \u00e9rt\u00e9kes\u00edtettek bel\u0151le. A st\u00fadi\u00f3 m\u00e1r bizony\u00edtotta, hogy k\u00e9pes m\u00e9ly t\u00f6rt\u00e9neteket mes\u00e9lni innovat\u00edv \u00e9s kreat\u00edv mechanik\u00e1kkal, amelyek messze t\u00falmutatnak a megszokotton.<\/p>\n A Remedy n\u00e9pszer\u0171s\u00e9ge nem v\u00e9letlen, \u00e9s a rajong\u00f3k is \u00e9rzik, hogy valami k\u00fcl\u00f6nlegeset k\u00edn\u00e1lnak. A finn st\u00fadi\u00f3 tiszt\u00e1ban van ezzel, \u00e9s egy \u00fczenetet k\u00fcld\u00f6tt a befektet\u0151knek, amelyben biztos\u00edtott\u00e1k \u0151ket arr\u00f3l, hogy nem fogj\u00e1k el\u00e1rulni fejleszt\u0151i szellem\u00fcket, \u00e9s hogy „soha nem szabad elvesz\u00edteni\u00fck” azt az \u00f6sszetev\u0151t, amely k\u00fcl\u00f6nlegess\u00e9 teszi \u0151ket az ipar\u00e1gban. A GamesRadar<\/em> szerint Sam Lake, a kreat\u00edv igazgat\u00f3 egy nemr\u00e9giben tartott esem\u00e9nyen besz\u00e9lt a j\u00e1t\u00e9kfejleszt\u00e9sr\u0151l \u00e9s arr\u00f3l, hogy k\u00f6teless\u00e9g\u00fck sikeres c\u00edmeket k\u00e9sz\u00edteni.<\/p>\n ” A j\u00e1t\u00e9kok hossz\u00fa, \u00f6sszetett gy\u00e1rt\u00e1si folyamatokat ig\u00e9nyelnek. A j\u00e1t\u00e9kok technol\u00f3giai cs\u00facsok. A j\u00e1t\u00e9kok \u00fczletet jelentenek. Arra t\u00f6reksz\u00fcnk, hogy kereskedelmi sikereket \u00e9rj\u00fcnk el. Mindez igaz, mindez sz\u00fcks\u00e9ges, mindennek egyens\u00falyban kell lennie ahhoz, hogy sikeresek legy\u00fcnk. Mi az, ami m\u00e9g igaz? A j\u00e1t\u00e9kok ambici\u00f3zus, izgalmas, kreat\u00edv kifejez\u00e9si munk\u00e1k. A j\u00e1t\u00e9kok magas sz\u00ednvonal\u00fa sz\u00f3rakoz\u00e1st ny\u00fajtanak. Amit a Remedy-n\u00e9l k\u00e9sz\u00edt\u00fcnk, az k\u00fcl\u00f6nleges, \u00e9s soha nem szabad ezt elvesz\u00edten\u00fcnk ,” mondta Lake a befektet\u0151knek.<\/p>\n A Remedy j\u00f6v\u0151je rendk\u00edv\u00fcl \u00edg\u00e9retes. Az Alan Wake 2<\/em> majdnem egy \u00e9vvel ezel\u0151tti megjelen\u00e9se ut\u00e1n a finn st\u00fadi\u00f3 jelenleg t\u00f6bb projekten is dolgozik. J\u00f6v\u0151re \u00e9rkezik legk\u00eds\u00e9rletez\u0151bb j\u00e1t\u00e9kuk, a FBC Firebreak<\/em>, egy kooperat\u00edv l\u00f6v\u00f6ld\u00f6z\u0151s j\u00e1t\u00e9k, amely deb\u00fct\u00e1l\u00e1skor el\u00e9rhet\u0151 lesz a Game Pass \u00e9s a PS Plus Extra k\u00edn\u00e1lat\u00e1ban. Emellett a Max Payne<\/em> remake-ek m\u00e1r akt\u00edv fejleszt\u00e9s alatt \u00e1llnak, \u00e9s k\u00f6vetkez\u0151 nagy projektj\u00fck a Control 2<\/em>, amely imm\u00e1r egy akci\u00f3-RPG lesz, \u00e9s n\u00e9h\u00e1ny \u00e9vet m\u00e9g v\u00e1rnunk kell r\u00e1.<\/p>\nMi v\u00e1rhat\u00f3 a Remedy-t\u0151l?<\/h3>\n