{"id":140675,"date":"2024-11-24T17:07:06","date_gmt":"2024-11-24T16:07:06","guid":{"rendered":"https:\/\/thegeek.hu\/?p=140675"},"modified":"2024-11-24T17:07:06","modified_gmt":"2024-11-24T16:07:06","slug":"half-life-3-nagy-dobasra-keszul-a-valve-a-szivargasok-szerint-igen-video","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/thegeek.hu\/2024\/11\/24\/half-life-3-nagy-dobasra-keszul-a-valve-a-szivargasok-szerint-igen-video\/","title":{"rendered":"Half-Life 3: nagy dob\u00e1sra k\u00e9sz\u00fcl a Valve? A sziv\u00e1rg\u00e1sok szerint igen! [VIDEO]"},"content":{"rendered":"

Viszont \u00e9rdemes r\u00f6gt\u00f6n hozz\u00e1tenni, hogy b\u00e1rmi, aminek a c\u00edm\u00e9ben egy h\u00e1rmas sz\u00e1m van, \u00e9s a Valve-hoz k\u00f6thet\u0151, ne nagyon vegy\u00fck komolyan…<\/h4>\n

 <\/p>\n

Nemr\u00e9g \u00fcnnepelte 20. sz\u00fclet\u00e9snapj\u00e1t a Half-Life 2, \u00e9s Tyler McVicker, akit a Valve News Network kapcs\u00e1n ismerhet\u00fcnk, a lent be\u00e1gyazott vide\u00f3ban arr\u00f3l besz\u00e9lt, hogy min dolgozik a Valve. Ez lehet Gabe Newell csapat\u00e1nak legamb\u00edci\u00f3zusabb projektje.lehet. \u00c1ll\u00edt\u00f3lag Half-Life X n\u00e9ven is fut a projekt, amelyben sok innovat\u00edv \u00faj\u00edt\u00e1sra sz\u00e1m\u00edthatunk. A Valve a j\u00e1t\u00e9kmenetet akarja forradalmas\u00edtani, nem pedig a grafik\u00e1t.<\/p>\n

Voxelalap\u00fa rombol\u00e1si engine-je lesz a j\u00e1t\u00e9knak, \u00e9s ezt a Valve egy t\u00f6r\u00f6lt projektj\u00e9b\u0151l, az Arty-b\u00f3l veszi \u00e1t. \u00dagyhogy el\u00e9gg\u00e9 er\u0151s puszt\u00edthat\u00f3s\u00e1gra k\u00e9sz\u00fclhet\u00fcnk. A 2001-es Red Faction ehhez k\u00e9pest kutyaf\u00fcle lehet! De ott van m\u00e9g a p\u00e1lyatervez\u00e9s is: line\u00e1ris diz\u00e1jn, kiterjedtebb ter\u00fcletekkel. Ilyesmit az Uncharted 4: A Thief’s End is felmutatott. A hangs\u00faly a t\u00f6rt\u00e9netmes\u00e9l\u00e9sen \u00e9s az immerzi\u00f3n lesz, \u00edgy a Valve nem akar egy teljesen ny\u00edlt vil\u00e1g\u00fa \u00e9lm\u00e9nyt k\u00e9sz\u00edteni.<\/p>\n

A mesters\u00e9ges intelligencia is javulni fog: fejlettebb viselked\u00e9sre k\u00e9sz\u00fclhet\u00fcnk. Ilyen lesz a standoff mechanika (ez kb. a western filmek farkasszemes lesz\u00e1mol\u00f3sdij\u00e1t takarja) \u00e9s a val\u00f3s\u00e1gh\u0171bb mozg\u00e1sanim\u00e1ci\u00f3k, amelyek dinamikusabb\u00e1 teszik az NPC-k interakci\u00f3it. Emellett a j\u00e1t\u00e9k \u00e1ll\u00edt\u00f3lag \u201emegosztott k\u00f6rnyezeteket\u201d haszn\u00e1l, hogy z\u00f6kken\u0151mentes szint\u00e1tmeneteket hozzon l\u00e9tre hagyom\u00e1nyos bet\u00f6lt\u0151k\u00e9perny\u0151k n\u00e9lk\u00fcl. McVicker szerint nem egy immerz\u00edv szimul\u00e1torr\u00f3l van sz\u00f3 (ilyen a BioShock is), de annyit m\u00e1r sejt, hogy a k\u00fcldet\u00e9seket ad\u00f3 NPC-k rendszere \u00e9s a procedur\u00e1lis gener\u00e1l\u00e1s bizonyos mell\u00e9kp\u00e1ly\u00e1k tervez\u00e9s\u00e9ben nagyon is ezen az \u00faton j\u00e1r. Az NPC-k \u00e1ll\u00edt\u00f3lag m\u00e1sk\u00e9pp fognak reag\u00e1lni att\u00f3l f\u00fcgg\u0151en, hogy milyen m\u00e1s NPC van a k\u00f6rnyezetben.<\/p>\n

\u00c9s mik\u00e9pp l\u00e9p a k\u00e9pbe a Steam Deck? Nos, a Valve \u00e1ll\u00edt\u00f3lag \u00fagy fejleszti ezt a j\u00e1t\u00e9kot, hogy a Steam Deck \u00fajgener\u00e1ci\u00f3s modellj\u00e9t tartja szem el\u0151tt. Persze a jelenlegi handheld PC-t is t\u00e1mogatni fogja a j\u00e1t\u00e9k, \u00fagyhogy a Valve l\u00e9nyeg\u00e9ben a j\u00f6v\u0151re is k\u00e9sz\u00fcl amellett, hogy a jelenlegi hardveren is m\u0171k\u00f6d\u0151k\u00e9pes lesz.<\/p>\n

Mindez m\u00e9g nem hivatalos!<\/p>\n

Forr\u00e1s: The Game Post<\/a><\/strong><\/span><\/p>\n