{"id":140828,"date":"2024-11-27T14:36:44","date_gmt":"2024-11-27T13:36:44","guid":{"rendered":"https:\/\/thegeek.hu\/?p=140828"},"modified":"2024-11-27T14:36:44","modified_gmt":"2024-11-27T13:36:44","slug":"the-witcher-4-mar-teljes-koru-fejlesztes-alatt-all","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/thegeek.hu\/2024\/11\/27\/the-witcher-4-mar-teljes-koru-fejlesztes-alatt-all\/","title":{"rendered":"The Witcher 4: m\u00e1r teljes k\u00f6r\u0171 fejleszt\u00e9s alatt \u00e1ll!"},"content":{"rendered":"
<\/p>\n
Sebastian Kalemba, a CDPR aleln\u00f6ke \u00e9s a Polaris projekt (ez az \u00faj tril\u00f3gi\u00e1t takarja) a Twitteren meger\u0151s\u00edtette (egy k\u00e9ppel, ami feltehet\u0151leg az els\u0151 screenshot a j\u00e1t\u00e9kb\u00f3l), hogy az \u00edg\u00e9ret\u00fcket betartva teljes fejleszt\u00e9sbe kezdtek, \u00edgy a The Witcher 4 m\u00e1r g\u0151zer\u0151vel k\u00e9sz\u00fcl: \u201e\u00d6r\u00f6mmel jelentem be, hogy a Project Polaris bel\u00e9pett a teljes k\u00f6r\u0171 gy\u00e1rt\u00e1si f\u00e1zisba! \u00daj kih\u00edv\u00e1sok \u00e1llnak el\u0151tt\u00fcnk, \u00e9s a tehets\u00e9ges \u00e9s kem\u00e9nyen dolgoz\u00f3 emberek azok, akik miatt hiszem, hogy egy\u00fctt k\u00e9pesek lesz\u00fcnk a k\u00f6zelg\u0151 Witcher sag\u00e1t figyelemre m\u00e9lt\u00f3 \u00e9lm\u00e9nny\u00e9 tenni. Most m\u00e1r nincs meg\u00e1ll\u00e1s! Maradjatok vel\u00fcnk, hogy megtudj\u00e1tok, mi van az \u00e9rem m\u00e1sik oldal\u00e1n!\u201d<\/span>\u00a0<\/span><\/p>\n \u00a0<\/span>El\u0151sz\u00f6r k\u00e9t \u00e9s f\u00e9l \u00e9ve hallottunk err\u0151l a j\u00e1t\u00e9kr\u00f3l. Ekkor mondta a CDPR, hogy ejti a REDengine-t, hogy az Unreal Engine 5-\u00f6t haszn\u00e1lja. Akkor Pawe\u0142 Zawodny, a c\u00e9g technikai igazgat\u00f3ja \u00edgy nyilatkozott: \u201eKezdett\u0151l fogva nem egy tipikus licencmeg\u00e1llapod\u00e1sra gondoltunk; mind mi, mind az Epic \u00fagy tekint\u00fcnk erre, mint egy hossz\u00fa t\u00e1v\u00fa, teljes \u00e9rt\u00e9k\u0171 technol\u00f3giai partners\u00e9gre. A CDPR sz\u00e1m\u00e1ra l\u00e9tfontoss\u00e1g\u00fa, hogy a k\u00f6vetkez\u0151 j\u00e1t\u00e9kunk technikai ir\u00e1nya m\u00e1r a lehet\u0151 legkor\u00e1bbi f\u00e1zisban eld\u0151lj\u00f6n, mivel a m\u00faltban rengeteg er\u0151forr\u00e1st \u00e9s energi\u00e1t ford\u00edtottunk arra, hogy a REDengine-t minden egyes k\u00f6vetkez\u0151 j\u00e1t\u00e9k megjelen\u00e9s\u00e9vel tov\u00e1bbfejlessz\u00fck \u00e9s adapt\u00e1ljuk. Ez az egy\u00fcttm\u0171k\u00f6d\u00e9s az\u00e9rt olyan izgalmas, mert n\u00f6veli a fejleszt\u00e9s kisz\u00e1m\u00edthat\u00f3s\u00e1g\u00e1t \u00e9s hat\u00e9konys\u00e1g\u00e1t, mik\u00f6zben hozz\u00e1f\u00e9r\u00e9st biztos\u00edt sz\u00e1munkra a legmodernebb j\u00e1t\u00e9kfejleszt\u00e9si eszk\u00f6z\u00f6kh\u00f6z. Alig v\u00e1rom, hogy milyen nagyszer\u0171 j\u00e1t\u00e9kokat fogunk k\u00e9sz\u00edteni az Unreal Engine 5 seg\u00edts\u00e9g\u00e9vel!\u201d<\/span>\u00a0<\/span><\/p>\n \u00a0<\/span>Ek\u00f6zben ejts\u00fcnk sz\u00f3t a Cyberpunk 2077-r\u0151l, ami k\u00f6zel n\u00e9gy \u00e9ve jelent meg, m\u00e9gpedig felett\u00e9bb… \u00e9rdekes \u00e1llapotban. A r\u00f6g\u00f6s kezdetek ellen\u00e9re nem volt panasz a j\u00e1t\u00e9k elad\u00e1saival kapcsolatban, \u00e9s most a CDPR azt k\u00f6z\u00f6lte, hogy a Cyberpunk 2077-b\u0151l \u00e9s a Phantom Liberty-b\u0151l \u00f6sszesen 38 milli\u00f3 p\u00e9ld\u00e1nyt \u00e9rt\u00e9kes\u00edtettek. 30 milli\u00f3t tesz ki ebb\u0151l az alapj\u00e1t\u00e9k, tov\u00e1bbi nyolcat pedig a kieg\u00e9sz\u00edt\u0151.<\/span>\u00a0<\/span><\/p>\n