{"id":145035,"date":"2025-02-12T15:57:57","date_gmt":"2025-02-12T14:57:57","guid":{"rendered":"https:\/\/thegeek.hu\/?p=145035"},"modified":"2025-02-12T15:57:57","modified_gmt":"2025-02-12T14:57:57","slug":"the-order-1886-milyen-folytatast-kaphatott-volna-a-playstation-4-korai-legszebb-jateka-video","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/thegeek.hu\/2025\/02\/12\/the-order-1886-milyen-folytatast-kaphatott-volna-a-playstation-4-korai-legszebb-jateka-video\/","title":{"rendered":"The Order: 1886: milyen folytat\u00e1st kaphatott volna a PlayStation 4 korai legszebb j\u00e1t\u00e9ka? [VIDEO]"},"content":{"rendered":"
<\/p>\n
2015-ben jelent meg PlayStation 4-exkluz\u00edvk\u00e9nt a Ready at Dawn j\u00e1t\u00e9ka. A st\u00fadi\u00f3 kor\u00e1bban a Sony-nak t\u00f6bb j\u00e1t\u00e9k fejleszt\u00e9s\u00e9ben beseg\u00edtett (a PSP-s Daxter, God of War: Chains of Olympus \u00e9s a God of War: Ghost of Sparta mellett a PS3-as God of War: Origins Collection\u00f6n is dolgoztak), \u00e9s ezek a Metacriticen eg\u00e9sz j\u00f3 \u00e9rt\u00e9kel\u00e9st szedtek \u00f6ssze, ugyanis ezek \u00e1tlagpontsz\u00e1ma a Metacriticen 84 \u00e9s 91 k\u00f6z\u00e9 tehet\u0151ek.<\/p>\n
Ezt viszont a The Order: 1886 meg sem tudta k\u00f6zel\u00edteni, ugyanis b\u00e1r a par\u00f3di\u00e1nak sz\u00e1nt, komolytalan \u00e9rt\u00e9kel\u00e9sek magasabb pontsz\u00e1mot (70-75) adtak a Ready At Dawn j\u00e1t\u00e9k\u00e1nak, a Metacriticen az \u00e1tlag mind\u00f6ssze 63 pont lett. Andrea Pessino, a Ready at Dawn t\u00e1rsalap\u00edt\u00f3ja a MinnMaxnak adott interj\u00faban besz\u00e9lt arr\u00f3l, hogy a Sony t\u00fal szigor\u00fa hat\u00e1rid\u0151t adott meg a j\u00e1t\u00e9knak, \u00e9s sok dolgot ki kellett v\u00e1gni. Ha es\u00e9lyt kaptak volna, 2018-ban jelentkezhettek volna a folytat\u00e1ssal, amiben t\u00f6bbj\u00e1t\u00e9kos m\u00f3d is lett volna. Ez nem 1886-ban j\u00e1tsz\u00f3dott volna: szerinte ezek az elm\u00e9letek hib\u00e1sak.<\/p>\n
\u201eNem hiszem, hogy az elad\u00e1sok, hanem a kritikai fogadtat\u00e1s volt a l\u00e9nyeges. A Sony egy nagyon b\u00fcszke csoport, \u00e9s jogosan, \u00e9s a kritikai fogadtat\u00e1s, ha ak\u00e1r csak a 70-es kateg\u00f3ri\u00e1ban lett volna a pontsz\u00e1m, akkor is meglett volna a folytat\u00e1s, meg vagyok r\u00f3la gy\u0151z\u0151dve. Csak ha n\u00e9h\u00e1ny ponttal t\u00f6bbet kapott volna, akkor rendben lett volna. Az egyik probl\u00e9ma, hogy nagyon sok mindent kiv\u00e1gtunk. Sok finomabb elbesz\u00e9l\u0151i r\u00e9sz elveszett, mert annyi mindent v\u00e1gtunk ki bel\u0151le, \u00e9s olyan dolgokb\u00f3l, amiknek interakt\u00edvnak kellett volna lenni\u00fck, film lett. Sz\u00fcks\u00e9g\u00fcnk lett volna m\u00e9g egy \u00e9vre, ez a val\u00f3s\u00e1g. Legal\u00e1bb m\u00e9g egy \u00e9v kellett volna, nem kaptunk, sz\u00f3val \u00fagy voltunk vele, hogy akkor vagdossuk meg…\u201d<\/i>, mondta Pessino.<\/p>\n
A Ready at Dawn VR-j\u00e1t\u00e9kokra \u00e1llt \u00e1t: 2020-ban a Meta felv\u00e1s\u00e1rolta, majd tavaly bez\u00e1rta.<\/p>\n
Forr\u00e1s: VGC<\/a><\/strong><\/span><\/p>\n