{"id":145040,"date":"2025-02-12T16:38:39","date_gmt":"2025-02-12T15:38:39","guid":{"rendered":"https:\/\/thegeek.hu\/?p=145040"},"modified":"2025-02-12T16:38:39","modified_gmt":"2025-02-12T15:38:39","slug":"a-diablo-egyik-alkotoja-szerint-a-gyors-szintlepes-a-modern-akcio-rpg-ben-ront-az-elmenyen","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/thegeek.hu\/2025\/02\/12\/a-diablo-egyik-alkotoja-szerint-a-gyors-szintlepes-a-modern-akcio-rpg-ben-ront-az-elmenyen\/","title":{"rendered":"A Diablo egyik alkot\u00f3ja szerint a gyors szintl\u00e9p\u00e9s a modern akci\u00f3-RPG-ben ront az \u00e9lm\u00e9nyen!"},"content":{"rendered":"
<\/p>\n
Brevik nem \u00fajonc a szakm\u00e1ban. A Diablo els\u0151 r\u00e9sz\u00e9nek \u0151 volt a senior tervez\u0151je \u00e9s vezet\u0151 programoz\u00f3ja, majd a Diablo 2 eset\u00e9ben projekt- \u00e9s tervez\u00e9si vezet\u0151 volt, \u00fagyhogy a Blizzard IP-j\u00e9nek sikereiben meghat\u00e1roz\u00f3 szerepett\u00f6lt\u00f6tt be. A Diablo 3 eset\u00e9ben az egyik gyakori kritika az volt, hogy 3-4 \u00f3ra alatt el lehetett \u00e9rni a 70-es szintet att\u00f3l f\u00fcgg\u0151en, hogy mik\u00e9pp j\u00e1tszottuk a j\u00e1t\u00e9kot. Ez az eddigiekhez k\u00e9pest j\u00f3val gyorsabb volt, \u00e9s ez Breviknek sem tetszett (de \u0151 m\u00e1r nem dolgozott ezen a j\u00e1t\u00e9kon).<\/p>\n
A Videogamernek adott interj\u00faban olvashatjuk, Brevik szerint a Diablo 2 temp\u00f3ja remek, mert tov\u00e1bb tart a szintl\u00e9p\u00e9s, \u00e9s \u00fagy gondolja, hogy kiel\u00e9g\u00edt\u0151bb, ha tov\u00e1bb tart eljutni a cs\u00facsra, mik\u00f6zben a modern akci\u00f3-RPG-k arra koncentr\u00e1lnak, hogy a szintl\u00e9p\u00e9s nem tartson sok\u00e1ig. Szerinte ha megr\u00f6vid\u00edtj\u00fck ezt az utaz\u00e1st, \u00e9s kb. r\u00f6hejess\u00e9 tessz\u00fck azt, akkor ez ront a j\u00e1t\u00e9k\u00e9lm\u00e9nyen. Szerinte egy akci\u00f3-RPG-nek a sz\u00f3rakoztat\u00f3 eleme nem a v\u00e9g\u00e9re val\u00f3 eljut\u00e1s, hanem az od\u00e1ig tart\u00f3 utaz\u00e1s.<\/p>\n
Brevik arra is kit\u00e9rt, hogy az els\u0151 k\u00e9t Diabl\u00f3ban val\u00f3ban voltak olyan pillanatok, amikor a Blizzard j\u00e1t\u00e9ka sok ellenf\u00e9lt k\u00fcld\u00f6tt a j\u00e1t\u00e9kos nyak\u00e1ba, de a modern akci\u00f3-RPG-k eset\u00e9ben m\u00e1r-m\u00e1r hord\u00e1k t\u00f6rnek a j\u00e1t\u00e9kosok \u00e9let\u00e9re, hogy azt\u00e1n t\u00f6megesen legy\u0151zz\u00e9k azokat. Szerinte ez nem olyan szem\u00e9lyes \u00e9s val\u00f3szer\u0171 mint ami a Diablo 2 k\u00edn\u00e1l, \u00e9s \u00fagy v\u00e9li, hogy ennek temp\u00f3ja volt az egyik indok, ami\u00e9rt ekkora \u00e9lettartama lett a Blizzard j\u00e1t\u00e9k\u00e1nak. Szerinte nem cs\u00e1b\u00edt\u00f3, hanem ink\u00e1bb buta az, hogy azonnal meg tud \u00f6lni egy k\u00e9perny\u0151nyi dolgot, hogy lekasz\u00e1ljon mindenkit, vagy hogy k\u00f6rbes\u00e9t\u00e1l a p\u00e1ly\u00e1n \u00e9s lehentel mindent. Ez sz\u00e1m\u00e1ra nem valami men\u0151 \u00e9lm\u00e9ny.<\/p>\n
A Diablo k\u00f6r\u00fcl m\u00e9g azt lehet megeml\u00edteni, hogy a pletyk\u00e1k szerint a Diablo IV-b\u0151l k\u00e9sz\u00fcl egy Nintendo Switch 2 port. Mivel a Microsoft szeretn\u00e9 t\u00e1mogatni a Nintendo \u00faj konzolj\u00e1t, ez m\u00e9g logikusnak is hangzik.<\/p>\n
Forr\u00e1s: VGC<\/a><\/span>, Videogamer<\/a><\/strong><\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" David Brevik szerint nagyban ront a j\u00e1t\u00e9k \u00e9lm\u00e9ny\u00e9n, ha napjaink akci\u00f3-RPG-iben nagyon gyorsan fejl\u0151dik a karakter\u00fcnk. Brevik nem \u00fajonc a szakm\u00e1ban. A Diablo els\u0151 r\u00e9sz\u00e9nek \u0151 volt a senior tervez\u0151je \u00e9s vezet\u0151 programoz\u00f3ja, majd a Diablo 2 eset\u00e9ben projekt- \u00e9s tervez\u00e9si vezet\u0151 volt, \u00fagyhogy a Blizzard IP-j\u00e9nek sikereiben meghat\u00e1roz\u00f3 szerepett\u00f6lt\u00f6tt be. A Diablo 3 eset\u00e9ben az egyik gyakori kritika az volt, hogy 3-4 \u00f3ra alatt el lehetett \u00e9rni a 70-es szintet att\u00f3l f\u00fcgg\u0151en, hogy mik\u00e9pp j\u00e1tszottuk a j\u00e1t\u00e9kot. Ez az eddigiekhez k\u00e9pest j\u00f3val gyorsabb volt, \u00e9s ez Breviknek sem tetszett (de \u0151 m\u00e1r nem dolgozott ezen a j\u00e1t\u00e9kon). A Videogamernek adott interj\u00faban olvashatjuk, Brevik szerint a Diablo 2 temp\u00f3ja remek, mert tov\u00e1bb tart a szintl\u00e9p\u00e9s, \u00e9s \u00fagy gondolja, hogy kiel\u00e9g\u00edt\u0151bb, ha tov\u00e1bb tart eljutni…<\/p>\n