{"id":146739,"date":"2025-03-14T14:13:52","date_gmt":"2025-03-14T13:13:52","guid":{"rendered":"https:\/\/thegeek.hu\/?p=146739"},"modified":"2025-03-14T14:13:52","modified_gmt":"2025-03-14T13:13:52","slug":"bioware-veteran-jobb-egy-nagy-halasztas-mint-sok-kicsi-video","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/thegeek.hu\/2025\/03\/14\/bioware-veteran-jobb-egy-nagy-halasztas-mint-sok-kicsi-video\/","title":{"rendered":"BioWare-veter\u00e1n: \u201eJobb egy nagy halaszt\u00e1s, mint sok kicsi!\u201d [VIDEO]"},"content":{"rendered":"
<\/p>\n
Darrah 2020-ban l\u00e9pett ki a BioWare-t\u0151l, de majd visszat\u00e9rt, hogy a Dragon Age: The Veilguard eljusson a c\u00e9lvonalig. 2015-ben kezd\u0151d\u00f6tt a fejleszt\u00e9se Joplin k\u00f3dn\u00e9v alatt, de a BioWare k\u00e9t kisebb-nagyobb kudarca a Mass Effect: Andromed\u00e1val \u00e9s az Anthemmel keresztbe tett neki. 2017 v\u00e9g\u00e9 t\u00f6r\u00f6lt\u00e9k az eg\u00e9szet, \u00e9s Darrah ennek felel\u0151s producere volt. 2018 \u00e9s 2020 k\u00f6z\u00f6tt a Dreadwolf k\u00f3dnev\u0171 projekten volt ebben a beoszt\u00e1sban, \u00e9s ebb\u0151l a j\u00e1t\u00e9kb\u00f3l j\u00f6tt v\u00e9g\u00fcl \u00f6ssze az okt\u00f3ber utols\u00f3 napj\u00e1n megjelent Dragon Age-epiz\u00f3d. Ta\u00e1n ez\u00e9rt is gondolja \u00fagy Darrah, hogy jobb n\u00e9ha bev\u00e1llalni egy nagyobb elhalaszt\u00e1st mint sok kisebbel tervezni…<\/p>\n
\u201eHa a j\u00e1t\u00e9kod v\u00e9g\u00fcl k\u00e9t \u00e9v k\u00e9s\u00e9ssel jelenik meg, de tudod, hogy k\u00e9t \u00e9v k\u00e9s\u00e9ssel fog megjelenni, akkor ez hatalmasan kit\u00e1g\u00edtja a val\u00f3sz\u00edn\u0171s\u00e9gi teret. Mert tudod, hogy nem egy, hanem huszon\u00f6t h\u00f3nap ut\u00e1n adod ki a j\u00e1t\u00e9kod. Akkor tegy\u00fcnk egy l\u00e9p\u00e9st h\u00e1tra, \u00e9s vizsg\u00e1ljuk meg \u00fajra, hogy mi van a kez\u00fcnkben, \u00e9s esetleg vonjunk vissza n\u00e9h\u00e1ny kor\u00e1bbi d\u00f6nt\u00e9st, amikor azt hitt\u00fck, hogy m\u00e1s j\u00e1t\u00e9kot k\u00e9sz\u00edt\u00fcnk, \u00e9s v\u00e1lasszunk m\u00e1s utat. Ha ehelyett a j\u00e1t\u00e9kod v\u00e9g\u00fcl k\u00e9t \u00e9vet k\u00e9sik, de h\u00e1rom havonta cs\u00fasztatod a megjelen\u00e9st, mikor sz\u00e1nsz id\u0151t erre az \u00fajra\u00e9rt\u00e9kel\u00e9sre?<\/em><\/p>\n K\u00e9t \u00e9v alatt mindig h\u00e1rom h\u00f3napra vagy a megjelen\u00e9st\u0151l a kisebb k\u00e9s\u00e9sekkel. Nemcsak, hogy nem tudt\u00e1l egy l\u00e9p\u00e9st h\u00e1tral\u00e9pni, visszal\u00e9pni \u00e9s m\u00e1s utat v\u00e1lasztani, hanem az id\u0151 el\u0151rehaladt\u00e1val egyre m\u00e9lyebbre \u00e9s m\u00e9lyebbre \u00e1sod magad. Ragtapaszt tesztel ragtapaszra, \u00e9s nem csak az\u00e9rt nem \u00e9rzed \u00fagy, hogy k\u00e9pes lenn\u00e9l visszal\u00e9pni, mert nincs id\u0151d, de val\u00f3j\u00e1ban egyre nehezebb\u00e9 \u00e9s nehezebb\u00e9 teszed a visszal\u00e9p\u00e9st, mert minden egyes extra ragtapasszal, minden egyes jav\u00edt\u00e1ssal, minden egyes dologgal, amit az\u00e9rt teszel, hogy megpr\u00f3b\u00e1ld m\u0171k\u00f6d\u0151k\u00e9pess\u00e9 tenni azt, amid van, egyre nehezebb\u00e9 teszed, hogy m\u00e1s utat v\u00e1lassz. Egyre csak n\u00f6veled azt a halom eszk\u00f6zt, amir\u0151l esetleg le kell mondanod,\u201d<\/em> mondta Darrah.<\/p>\n A Joplinr\u00f3l pedig azt mondta, hogy egyre nehezebb\u00e9 tett\u00e9k azt, amit els\u0151re meg kellett volna tenni: fel kellett volna gy\u00fajtani, hogy az el\u00e1gaz\u00e1s m\u00e1sik ir\u00e1ny\u00e1ba induljanak el. N\u00e9ha a legjobb r\u00fckvercbe tenni, elbukni mindent, majd m\u00e1sik utat v\u00e1lasztani…<\/p>\n Forr\u00e1s: PCGamer<\/a><\/span><\/p>\n <\/p>\n