A Geometry Wars 3. r\u00e9sze egy m\u00e1r elfeledett konzol megoszt\u00f3 j\u00e1t\u00e9k\u00e1ra eml\u00e9keztet. Igaz, hogy az\u00e9rt annyira sok hasonl\u00f3s\u00e1g nincsen a k\u00e9t c\u00edm k\u00f6z\u00f6tt, de ott is az\u00e9rt sz\u00ednek \u00e9s geometriai alakzatok v\u00e1ltak fokozatosan p\u00e1lyar\u00e9szekk\u00e9. Mindk\u00e9t j\u00e1t\u00e9k egy shooter, de egyik sem a m\u00e1sik fel\u00e9 biccent tiszteletb\u0151l…<\/h4>\n
\u00dagyhogy bontsuk is kett\u00e9 a k\u00e9t c\u00edmet r\u00f6gvest: Tetsuya Mizuguchi j\u00e1t\u00e9ka (SEGA Rally Championship, Space Channel 5…) egy rail-shooter finoman megpakolt zenei elemekkel. Ezzel szemben a Geometry Wars 3 egy szabadon ir\u00e1ny\u00edthat\u00f3 l\u00f6v\u00f6lde, amely a kaleidoszkopikus vil\u00e1got \u00f6tv\u00f6zi egy, m\u00e1r-m\u00e1r zavar\u00f3 sz\u00ednkavalk\u00e1ddal, ami az\u00e9rt m\u00e9gis megk\u00fcl\u00f6nb\u00f6ztet\u0151 m\u00f3don mutat valamit mag\u00e1b\u00f3l…<\/p>\n