{"id":50972,"date":"2018-11-08T12:56:12","date_gmt":"2018-11-08T11:56:12","guid":{"rendered":"https:\/\/ps4pro.eu\/hu\/?p=50972"},"modified":"2018-11-08T18:03:18","modified_gmt":"2018-11-08T17:03:18","slug":"dobbenetes-bukas-a-pillars-of-eternity-ii-deadfire","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/thegeek.hu\/2018\/11\/08\/dobbenetes-bukas-a-pillars-of-eternity-ii-deadfire\/","title":{"rendered":"D\u00f6bbenetes buk\u00e1s a Pillars of Eternity II: Deadfire!"},"content":{"rendered":"

Elk\u00e9peszt\u0151en gyenge elad\u00e1si sz\u00e1mokat produk\u00e1lt szeptemberben a kritikailag viszont hatalmas sikert aratott, r\u00f6videsen konzolokra is v\u00e1rhat\u00f3 PC<\/strong><\/em>-s szerepj\u00e1t\u00e9k!<\/p>\n

Minimum 580.000 eladott p\u00e9ld\u00e1nyra sz\u00e1m\u00edtottak, ehhez k\u00e9pest mind\u00f6ssze 110.000-ret adtak el a Pillars of Eternity 2<\/strong><\/em> c\u00edm\u0171 PC<\/strong><\/em>-s szerepj\u00e1t\u00e9kb\u00f3l, amely elvileg Xbox One-ra, PS4-re \u00e9s m\u00e9g Nintendo Switch-re is v\u00e1rhat\u00f3. A j\u00e1t\u00e9k egy\u00e9bk\u00e9nt \u00f6tven doll\u00e1rt k\u00f3st\u00e1lt Steam<\/strong><\/em>en, sz\u00f3val elk\u00e9pzelhet\u0151, hogy kicsit rosszul l\u0151tt\u00e9k be az \u00e1r\u00e1t. Ilyen j\u00e1t\u00e9kokat egy\u00e9bk\u00e9nt a legt\u00f6bbsz\u00f6r kritikai buk\u00e1s is \u00f6vezi, de hogy mennyire nincs \u00edgy, azt a kimagasl\u00f3an j\u00f3 88\/100-as Metacritic \u00e9rt\u00e9k is jelzi! Ennyire sz\u00e9ls\u0151s\u00e9ges \u00e9rt\u00e9ket nagyszer\u0171 min\u0151s\u00e9g (legal\u00e1bbis a kritikusok v\u00e9lem\u00e9nye alapj\u00e1n) \u00e9s pocs\u00e9k elad\u00e1sok tekintet\u00e9ben m\u00e1r r\u00e9g tapasztaltunk.<\/p>\n

A Fallout: New Vegas-r\u00f3l elh\u00edres\u00fclt Obsidian Entertainment<\/strong><\/em> egyel\u0151re nem komment\u00e1lta a pocs\u00e9k elad\u00e1si sz\u00e1mokat. Egyed\u00fcl a veter\u00e1n fejleszt\u0151 \u00e9s sztori\u00edr\u00f3, Chris Avellone komment\u00e1lta a c\u00e9g m\u0171k\u00f6d\u00e9s\u00e9t, \u00e9lesen kritiz\u00e1lva a c\u00e9gvezet\u0151s\u00e9get azt \u00e1ll\u00edtva, hogy szerinte konkr\u00e9tan pancserok. Avellone konkr\u00e9tan az \u00e1raz\u00e1st ek\u00e9zte: ilyen t\u00edpus\u00fa archaikus designt haszn\u00e1l\u00f3 szerepj\u00e1t\u00e9kot szerint 50 doll\u00e1ros full \u00e1ron megpr\u00f3b\u00e1lni \u00e9rt\u00e9kes\u00edteni, majd ekkora elad\u00e1si sz\u00e1mokra v\u00e1rni Avellone szerint tot\u00e1lis amat\u0151rs\u00e9g.<\/p>\n

A sztori egy\u00e9bk\u00e9nt m\u00e9g ink\u00e1bb \u00e9rdekes abb\u00f3l a szempontb\u00f3l, hogy k\u00f6zeleg az X018, a Microsoft saj\u00e1t rendezv\u00e9nye, amelyen elvileg az Obsidian Microsoftos felv\u00e1s\u00e1rl\u00e1sa is elhangozhat\u2026<\/p>\n

Lent egy elkeseredett befektet\u0151 komment\u00e1rj\u00e1t l\u00e1thatj\u00e1tok, aki 1000 doll\u00e1rt fektetett a j\u00e1t\u00e9kba \u00e9s mind\u00f6ssze 192.67 doll\u00e1r kapott bel\u0151le vissza\u2026<\/p>\n

\n

We now have a sense of just how badly #deadfire<\/a> sold. I invested $1000 in getting it made, and the first dividents from that are in. For all sales from launch through September – the period when any game makes the vast majority of its money – I got $192.67…<\/p>\n

\u2014 Dylan Holmes (@Aerothorn) 2018. november 7.<\/a><\/p><\/blockquote>\n