{"id":52553,"date":"2019-01-09T14:19:31","date_gmt":"2019-01-09T13:19:31","guid":{"rendered":"https:\/\/thegeek.hu\/?p=52553"},"modified":"2019-01-10T15:54:03","modified_gmt":"2019-01-10T14:54:03","slug":"god-of-war-voltak-tervek-dlc-re-is","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/thegeek.hu\/2019\/01\/09\/god-of-war-voltak-tervek-dlc-re-is\/","title":{"rendered":"God of War: voltak tervek DLC-re is!"},"content":{"rendered":"
Cory Barlog<\/strong><\/em>, a God of War<\/strong><\/em> rendez\u0151je a Kinda Funny<\/a><\/span> podcastj\u00e9n elmondta, hogy t\u00falzottan amb\u00edci\u00f3zus tervek voltak Kratos \u00e9s Atreus t\u00f6rt\u00e9net\u00e9nek kib\u0151v\u00edt\u00e9s\u00e9re, amir\u0151l azt is elmondta, hogy sosem tervezte ny\u00edlt vil\u00e1g\u00fara.<\/p>\n \u201eEgy igaz\u00e1n sz\u00f3rakoztat\u00f3 \u00f6tletem volt egy DLC<\/strong><\/em>-re, amit csak az\u00e9rt b\u00e1nok, mert meg szerettem volna csin\u00e1lni, de t\u00fal nagyrat\u00f6r\u0151 volt. \u00d6n\u00e1ll\u00f3, saj\u00e1t dolog lett volna, amire jogosan mondt\u00e1k a t\u00f6bbiek, hogy ez nem DLC<\/strong><\/em>, ez t\u00fal nagy ahhoz,\u201d mondta Barlog, aki teh\u00e1t a The Last of Us: Left Behind, vagy az Uncharted: Lost Legacy st\u00edlus\u00e1t k\u00f6vetve \u00f6n\u00e1ll\u00f3 c\u00edmet tervezett volna a tavaly \u00e1prilisban megjelent God of War<\/strong><\/em>hoz. M\u00e9g azt b\u00e1nja a rendez\u0151, hogy nem tudta a megjelen\u00e9si napra elk\u00e9sz\u00edteni a fot\u00f3 m\u00f3dot \u00e9s a New Game +-t.<\/p>\n A VentureBeatnek<\/a><\/span> adott interj\u00faj\u00e1ban pedig el\u00e1rulta, hogy kitartott amellett, hogy a God of War<\/strong><\/em> ne legyen ny\u00edlt vil\u00e1g\u00fa: \u201eHajthatatlan voltam afel\u0151l, hogy nem tudtunk ny\u00edlt vil\u00e1g\u00fa j\u00e1t\u00e9kot csin\u00e1lni [a Sony Interactive Entertainment Santa Monic\u00e1val]. A bel\u00e9p\u00e9si k\u00f6lts\u00e9g \u00e9s az elv\u00e1r\u00e1s t\u00fal nagy lett volna, \u00e9s ez ellen nem tudtunk volna k\u00fczdeni. Egyszer\u0171en nincsen meg hozz\u00e1 az infrastrukt\u00far\u00e1nk \u00e9s a rendszereink. Nem akartam ezt. Hogy ezt meg lehessen val\u00f3s\u00edtani, \u00e9s hogy [a Ubisofthoz \u00e9s a Rockstarhoz] hasonl\u00f3 \u00f6sszetetts\u00e9g legyen, sok ember kell. Mi nem akartunk ebb\u0151l a szemsz\u00f6gb\u0151l befektetni, \u00e9s \u00e9n azt akartam volna, hogy a j\u00e1t\u00e9k vil\u00e1ga nagy legyen \u00e9s ne \u00fcres, hanem a felfedez\u00e9ssel kapcsolatos meglep\u0151 pillanatokkal teli. \u00dagy \u00e9rz\u0151d\u00f6tt volna, hogy vannak ter\u00fcletek, ahol szinte semmi sem t\u00f6rt\u00e9nik, de azt\u00e1n hirtelen egy teljesen \u00faj szint ny\u00edlt volna meg, ahov\u00e1 nem vez\u00e9relt volna el a God of War<\/strong><\/em>, hanem csak sim\u00e1n felfedezted volna azt.\u201d<\/p>\n A \u201esz\u00e9lesen line\u00e1ris\u201d fogalmat is kifejtette Barlog: \u201eAmikor azt kezdt\u00fck mondani, hogy \u201esz\u00e9lesen line\u00e1ris\u201d, nem volt r\u00e1 meghat\u00e1roz\u00e1som. Az egyik p\u00e1lyatervez\u0151 kezdte ezt haszn\u00e1lni. Ez egy j\u00f3 jellemz\u00e9s, mert mindig is azt mondtam, hogy [a God of War] \u201enem ny\u00edlt vil\u00e1g\u00fa\u201d. Ez a legrosszabb, amikor valamit \u00fagy fogalmazol meg, hogy mit nem takar a kifejez\u00e9s. Jobb, ha egy j\u00f3 (pozit\u00edv) jelent\u00e9sed van.\u201d<\/p>\n Vajon mi lett volna a God of War<\/strong><\/em> elvetett, t\u00fal nagy DLC-je? Nagy es\u00e9llyel j\u00e1tszhatjuk majd, mert kiz\u00e1rt, hogy a t\u00f6rt\u00e9net ne kapjon folytat\u00e1st…<\/p>\n Forr\u00e1s: PushSquare<\/a><\/span>, GameSpot<\/a><\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Cory Barlog, a God of War rendez\u0151je a Kinda Funny podcastj\u00e9n elmondta, hogy t\u00falzottan amb\u00edci\u00f3zus tervek voltak Kratos \u00e9s Atreus t\u00f6rt\u00e9net\u00e9nek kib\u0151v\u00edt\u00e9s\u00e9re, amir\u0151l azt is elmondta, hogy sosem tervezte ny\u00edlt vil\u00e1g\u00fara. \u201eEgy igaz\u00e1n sz\u00f3rakoztat\u00f3 \u00f6tletem volt egy DLC-re, amit csak az\u00e9rt b\u00e1nok, mert meg szerettem volna csin\u00e1lni, de t\u00fal nagyrat\u00f6r\u0151 volt. \u00d6n\u00e1ll\u00f3, saj\u00e1t dolog lett volna, amire jogosan mondt\u00e1k a t\u00f6bbiek, hogy ez nem DLC, ez t\u00fal nagy ahhoz,\u201d mondta Barlog, aki teh\u00e1t a The Last of Us: Left Behind, vagy az Uncharted: Lost Legacy st\u00edlus\u00e1t k\u00f6vetve \u00f6n\u00e1ll\u00f3 c\u00edmet tervezett volna a tavaly \u00e1prilisban megjelent God of Warhoz. M\u00e9g azt b\u00e1nja a rendez\u0151, hogy nem tudta a megjelen\u00e9si napra elk\u00e9sz\u00edteni a fot\u00f3 m\u00f3dot \u00e9s a New Game +-t. A VentureBeatnek adott interj\u00faj\u00e1ban pedig el\u00e1rulta, hogy…<\/p>\n