{"id":52729,"date":"2019-01-14T15:54:45","date_gmt":"2019-01-14T14:54:45","guid":{"rendered":"https:\/\/thegeek.hu\/?p=52729"},"modified":"2019-01-15T15:29:51","modified_gmt":"2019-01-15T14:29:51","slug":"anthem-nehez-volt-a-repules-fejlesztese-video","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/thegeek.hu\/2019\/01\/14\/anthem-nehez-volt-a-repules-fejlesztese-video\/","title":{"rendered":"Anthem: neh\u00e9z volt a rep\u00fcl\u00e9s fejleszt\u00e9se! [VIDEO]"},"content":{"rendered":"

A BioWare<\/strong><\/em> t\u00edz \u00e9v ut\u00e1n (Dragon Age, 2009) \u00faj IP-t tervez kiadni, \u00e9s ennek fejleszt\u00e9se sor\u00e1n k\u00fcszk\u00f6dtek is rendesen.<\/p>\n

A francia Jeuxvideo<\/a><\/span> k\u00e9sz\u00edtett egy vide\u00f3interj\u00fat Mike Gamble-lel (vezet\u0151 producer), Ben Irvinggel (vezet\u0151 producer), Mike Darrah-val (felel\u0151s producer), \u00e9s Jonathan Warnerrel (rendez\u0151). \u201eAz els\u0151 nagy \u00f6tlet a h\u0151sies csata volt. Szuperh\u0151sk\u00e9nt folyamatosan haladsz el\u0151re, fejest ugrasz az akci\u00f3k k\u00f6zep\u00e9be, \u00e9s leny\u0171g\u00f6z\u0151 dolgokat csin\u00e1lsz. A k\u00e9rd\u00e9s ekkor az volt, hogy mi volt annyira szuperh\u0151sszer\u0171, ami nem teszi t\u00f6nkre a j\u00e1t\u00e9kot. A v\u00e1laszt az Anthem<\/strong><\/em> koncepci\u00f3j\u00e1n val\u00f3 munka els\u0151 h\u00f3napja sor\u00e1n megtanultuk: a j\u00e1t\u00e9kosok \u00e1ltal ir\u00e1ny\u00edtott karakterek legyenek k\u00e9pesek rep\u00fclni. Ezt mindenki im\u00e1dja, \u00e9s az emberis\u00e9g egyik legr\u00e9gebbi \u00e1lma. Az\u00e9rt v\u00e1lasztottuk a rep\u00fcl\u00e9st, mert a szuperh\u0151s\u00f6s fant\u00e1zi\u00e1nak magj\u00e1ban ez ott van. Ha szuperh\u0151sk\u00e9nt szeretn\u00e9d \u00e9rezni magad, akkor mi a legfontosabb? A rep\u00fcl\u00e9s! A lehet\u0151s\u00e9g, hogy egy mad\u00e1r szemsz\u00f6g\u00e9b\u0151l l\u00e1ss dolgokat, \u00e9s a lehet\u0151s\u00e9g, hogy nagy sebess\u00e9ggel k\u00f6zlekedj. Ez\u00e9rt kellett megcsin\u00e1lnunk, hogy a rep\u00fcl\u00e9s sikeresen m\u0171k\u00f6dj\u00f6n, \u00e9s a fejleszt\u00e9s legelej\u00e9t\u0151l kezdve koncentr\u00e1ltunk erre,\u201d mondta Gamble.<\/p>\n

\u201eEzt m\u00e1r az elej\u00e9t\u0151l szerett\u00fck volna, de egy ponton k\u00fczd\u00f6tt\u00fcnk vele, mert f\u00e9lt\u00fcnk att\u00f3l, hogy az emberek lemaradnak a lootr\u00f3l. Egy \u201eshooter looterben\u201d a j\u00e1t\u00e9kosok mindig a loot ut\u00e1n kutatnak. A rep\u00fcl\u00e9s k\u00e9pess\u00e9ge extr\u00e9m m\u00f3don vesz\u00e9lyes egy videoj\u00e1t\u00e9kban, mert a j\u00e1t\u00e9kosok ezzel \u201e\u00f6sszet\u00f6rhetik\u201d a j\u00e1t\u00e9kot: a p\u00e1lyatervez\u0151k \u00e1ltal megszabott hat\u00e1rokon t\u00fal l\u00e9phetnek, vagy kiker\u00fclhetnek z\u00f3n\u00e1kat, amivel a loot es\u00e9ly\u00e9r\u0151l is lemaradnak. A harci-, a p\u00e1lya-, \u00e9s a mozg\u00e1s tervez\u0151i mind egy\u00fctt kellett, hogy dolgozzon, hogy \u00edgy egy olyan rep\u00fcl\u00e9si k\u00e9pess\u00e9get alkossanak, ami sz\u00f3rakoztat\u00f3, \u00e9s a j\u00e1t\u00e9kra \u00e1rtalmatlan,\u201d tette hozz\u00e1 Warner.<\/p>\n

\u201eSok probl\u00e9ma volt. Sokszor besz\u00e9lt\u00fcnk a harcok sor\u00e1n a rep\u00fcl\u00e9s letilt\u00e1s\u00e1r\u00f3l, de \u00edgy unalmas lett, mert a rep\u00fcl\u00e9s olyan kir\u00e1ly volt. Ezut\u00e1n azon gondolkodtunk, hogy az ellenfelek nem k\u00e9pesek hossz\u00fa t\u00e1vr\u00f3l t\u00e1madni, ami miatt a rep\u00fcl\u00e9st\u0151l azonnal nyerni tudt\u00e1l. Ekkor limit\u00e1lnunk kellett valamelyest a rep\u00fcl\u00e9st, hogy a j\u00e1t\u00e9k m\u0171k\u00f6dj\u00f6n. Az ellens\u00e9gek viselked\u00e9s\u00e9b\u0151l t\u00f6bb v\u00e1ltozat is k\u00e9sz\u00fclt nagy hat\u00f3t\u00e1vval, \u00e9s t\u00f6bb m\u00f3don le tudnak tenni t\u00e9ged, hogy gondolkod\u00e1sra \u00e9s a taktikai j\u00e1t\u00e9kra k\u00e9nyszer\u00edtsenek,\u201d mondja Irving.<\/p>\n

\u201eSzerintem a rep\u00fcl\u00e9s volt az egyik olyan dolog, ami k\u00fcl\u00f6nbb\u00e9 tett minket, mert \u00edgy m\u00e1sk\u00e9pp gondolkodhatunk a vil\u00e1gr\u00f3l. Ahelyett, hogy a teret egy s\u00edk terepk\u00e9nt k\u00e9pzelj\u00fck el, t\u00e9rfogatk\u00e9nt kezelj\u00fck, amiben szabadon mozoghatsz. A j\u00e1t\u00e9k \u00edgy \u00e9rdekesebb lesz minden pillanatban, mivel mindig kisebb d\u00f6nt\u00e9seket hozol, hogy merre rep\u00fclsz, vagy hogyan jutsz oda,\u201d tette hozz\u00e1 Warner.<\/p>\n

Teh\u00e1t a BioWare<\/strong><\/em>-nek k\u00e9nyszermegold\u00e1st kellett alkalmaznia a rep\u00fcl\u00e9sn\u00e9l. \u00c9rdekes. Az Anthem<\/strong><\/em> janu\u00e1r 25-e \u00e9s 27-e k\u00f6z\u00f6tt az el\u0151rendel\u0151knek vagy EA Access\/Origin Access\/Origin Premier-el\u0151fizet\u0151knek VIP dem\u00f3<\/strong><\/em>t ad, a j\u00e1t\u00e9k maga pedig febru\u00e1r 22-\u00e9n j\u00f6n ki PlayStation 4<\/strong><\/em>-re, Xbox One<\/strong><\/em>-ra \u00e9s PC<\/strong><\/em>-re.<\/p>\n

Source: WCCFTech<\/a><\/span><\/p>\n