{"id":62749,"date":"2019-12-29T21:51:31","date_gmt":"2019-12-29T20:51:31","guid":{"rendered":"https:\/\/thegeek.hu\/?p=62749"},"modified":"2019-12-30T20:30:13","modified_gmt":"2019-12-30T19:30:13","slug":"shuhei-yoshida-konnyebb-fejleszteni-a-playstation-5-re-mint-barmi-masra","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/thegeek.hu\/2019\/12\/29\/shuhei-yoshida-konnyebb-fejleszteni-a-playstation-5-re-mint-barmi-masra\/","title":{"rendered":"Shuhei Yoshida: k\u00f6nnyebb fejleszteni a PlayStation 5-re, mint b\u00e1rmi m\u00e1sra"},"content":{"rendered":"

A kor\u00e1bban a Sony<\/strong><\/em> Interactive Entertainment Worldwide Studios eln\u00f6ki posztj\u00e1t bet\u00f6lt\u0151 Shuhei Yoshida a leg\u00fajabb Dengeki PlayStation<\/a><\/span> magazinban besz\u00e9lt arr\u00f3l, hogy milyen k\u00f6nny\u0171 is fejleszteni a PlayStation 5<\/strong><\/em><\/a><\/span>-re.<\/p>\n

Az interj\u00faban Shu el\u00e1rulta, hogy szerinte a PlayStation 3-ra volt a legnehezebb fejleszteni (jogos: a Cell processzor t\u00e9nyleg bonyolultt\u00e1 tette a dolgokat, de a gener\u00e1ci\u00f3 v\u00e9g\u00e9re az\u00e9rt er\u0151sen l\u00e1bra kaptak az alkot\u00e1sok a PS3-on – a The Last of Us erre kiv\u00e1l\u00f3 p\u00e9lda) a Sony t\u00f6rt\u00e9nelme sor\u00e1n, de tanultak a hib\u00e1ikb\u00f3l, \u00e9s emiatt a PlayStation 4 eset\u00e9ben igyekeztek jav\u00edtani a helyzeten, hogy megk\u00f6nny\u00edts\u00e9k a fejleszt\u0151k dolg\u00e1t. Szerinte a fejleszt\u0151k nem tudnak a j\u00e1t\u00e9kok alkot\u00e1s\u00e1ra koncentr\u00e1lni, ha bonyolult hardver \u00e9s a fejleszt\u00e9si neh\u00e9zs\u00e9geit nem tudj\u00e1k legy\u0151zni – ezt az elk\u00e9pzel\u00e9st m\u00e1r a PS4 eset\u00e9ben is bevetett\u00e9k, de \u00faj szintre emelt\u00e9k a PlayStation 5-tel. Kifejtette m\u00e9g azt is, hogy t\u00f6bb fejleszt\u0151 is azt mondta neki, hogy sosem volt olyan k\u00f6nny\u0171 dolguk konzolra fejleszteni, mint a PlayStation 5-tel. (Az\u00e9rt is \u00e9rdemes ezt kiemelni, mert \u00faj posztj\u00e1ban Shu a kapcsolattart\u00f3 lesz az indie fejleszt\u0151k \u00e9s a Sony k\u00f6z\u00f6tt, \u00edgy van r\u00e1l\u00e1t\u00e1sa egy-k\u00e9t dologra, amik mostan\u00e1ban k\u00e9sz\u00fclnek.)<\/p>\n

Eddig mind\u00f6ssze egyetlen j\u00e1t\u00e9k kapott hivatalos bejelent\u00e9st PlayStation 5-re. Ez a Godfall volna, amit a Borderlands-sorozat m\u00f6g\u00f6tt \u00e1ll\u00f3 Gearbox Software fejleszt. (A Microsoft t\u00e9rfel\u00e9n is mind\u00f6ssze egy c\u00edm hivatalos jelenleg – az a Senua’s Saga: Hellblade II volna, igaz, err\u0151l \u00edrtuk m\u00e1r, hogy PC-re is megjelenik majd; a Godfall pedig nagy es\u00e9llyel multiplatform, vagy esetleg id\u0151z\u00edtett PlayStation 5-exkluz\u00edv lesz, mivel a Gearboxt\u00f3l nem nagyon l\u00e1tunk exkluz\u00edv j\u00e1t\u00e9kokat.)<\/p>\n

A PlayStation 5 valamikor 2020 v\u00e9g\u00e9n jelenik meg, m\u00e9g ismertlen \u00e1ron, de l\u00e1ttunk m\u00e1r pr\u00f3b\u00e1lkoz\u00e1sokat az \u00e1r \u00e9s a megjelen\u00e9si d\u00e1tum szemsz\u00f6g\u00e9b\u0151l. \u00c1ll\u00edt\u00f3lag febru\u00e1rban lesz egy PlayStation-rendezv\u00e9ny, ahol t\u00f6bbet is megtudhatunk a next-gen Sony konzolr\u00f3l. Nemsok\u00e1ra megl\u00e1tjuk, hogy t\u00e9nyleg bek\u00f6vetkezik-e.<\/p>\n

Forr\u00e1s: DualShockers<\/a><\/span><\/p>\n

K\u00e9rj\u00fck, t\u00e1mogass\u00e1tok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, f\u00fcggetlen\u00fcl, napi h\u00edrekkel \u00e9s tesztekkel, a Patreon adom\u00e1nyoz\u00f3 rendszer\u00e9n kereszt\u00fcl! K\u00f6sz\u00f6nj\u00fck! theGeek csapata
\n
Become a Patron!<\/a>